Jump to content

Su26m Goldwing 55cc


laciaty
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Przeszła mi przez głowę myśl, czy aby ta żaluzja nie służy utrzymaniu stałej temperatury silnika. Wyobrażałem sobie jakieś wykorzystanie telemetrii, która nadaje inf o temperaturze silnika do aparatury, skąd zwrotnie idzie sygnał o otwarciu bądź zamknięciu żaluzji maski

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Przeszła mi przez głowę myśl, czy aby ta żaluzja nie służy utrzymaniu stałej temperatury silnika. Wyobrażałem sobie jakieś wykorzystanie telemetrii, która nadaje inf o temperaturze silnika do aparatury, skąd zwrotnie idzie sygnał o otwarciu bądź zamknięciu żaluzji maski

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Musiałbym sprawdzić czy w dx18 jest taka opcja wtedy czemu nie :)

 

Pięknie ugotujesz silnik w ten sposób. :(

Briorąc pod uwagę jakie są otwory w innych modelach typu extra czy edge myślę, że to nie będzie problem.

Link to comment
Share on other sites

Musiałbym sprawdzić czy w dx18 jest taka opcja wtedy czemu nie :)

 

Briorąc pod uwagę jakie są otwory w innych modelach typu extra czy edge myślę, że to nie będzie problem.

No właśnie ze będzie. :(

 

Sobi Cię naprowadza , aja napiszę dosadnie.Powietrze wpadnie do maski i nie schłodzi silnika tylko będzie pod maska się ciągle to samo kręcić.

Link to comment
Share on other sites

Hehe , po co poprawiać fabrykę , jak każdy sebart lata tak jak jest wyciągnięty z pudełka :D i nikt nie narzeka że silnik mu się gotuje :). Więc chłopaki teoretycy podarujcie sobie gdybanie ;) .

P.s teriera z praktyką nie idzie w zgodzie :D

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.