Patryk Sokol Opublikowano 29 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 No widzisz, od razu lepiej I tak, całego wykładu nie trzeba, ale na tyle teorii, żeby cała wypowiedź nie wyszła jak "jest źle, zrób dobrze" warto jednak dać. Jak mi się nie chce na tyle pisać, to raczej nie piszę nic. I co do 1500m - jak napisałem post wcześniej (choć edycja mogla Ci umknąć, ok). Było to raz, na całkowitym końcu Polski i wciąż w zasięgu wzroku. 1500m naprawdę nie jest problemem dla tak dużej bryły jak Twinstar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 I co do 1500m - jak napisałem post wcześniej (choć edycja mogla Ci umknąć, ok). Było to raz, na całkowitym końcu Polski i wciąż w zasięgu wzroku. 1500m naprawdę nie jest problemem dla tak dużej bryły jak Twinstar Może i nawet bym Ci uwierzył, gdybym nie miał swoich doświadczeń z lotów na podobne i większe wysokości płatowcami ok. dwa razy większymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 29 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 To mamy różne - nawet szybowcami 1,5m robiłem 1200m wysokości. A dodaj do tego kwestię większych cięciw w Twinstarze i krzyżyk na niebie widać. W dużej mierze kwestia warunków zastanych, tego,że czasem i na 800m nic nie widać, a czasem nie ma kłopotu wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Jak tam Patryk twoje wysokie loty? Coś nowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi