jarek_aviatik Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grifon Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Może znajdzie się śmiałek żeby takiego BV 209 zbudować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek67 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Ktoś już budował takie modele, ale nie u nas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grifon Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 W locie wygląda jak klińgoński niszczyiel, ciekawe co na taki pomysł powiedzą mistrzowie depronu z naszego forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Tak śledzę nietypowe konstrukcje lotnicze i co chwilę deja vu. Zwłaszcza współczesne konstrukcje amerykańskie i niemieckie z końca II WW. Żadna tajemnica, że "latające skrzydło" YB-35, YB-49, a w rezultacie B-2 Northropa, to kalka pomysłu braci Horten z lat 30-tych XX w, choć użyteczny Ho-229 zbudowali dopiero pod koniec IIWW w styczniu 1945r, a Northrop zaczął prace nad swoim N-9 już w 1942roku.. Ho-229 prototyp Ho-229 budowa (1945) Ho-229 odtworzony współcześnie do badań nad niemieckim Stealth Northrop N-9M YB-35 YB49 W locie wygląda jak klińgoński niszczyiel, I takie wrażenie musiałby wywołać u alianckich pilotów, gdyby został zbudowany i użyty jeszcze w czasie wojny, bo Alianci wtedy dysponowałi praktycznie prototypami o konwencjonalnej budowie БИ-1 z napędem rakietowym (Ros. 1940) Як-15 (1946) Gloster E.28/39 – brytyjski prototyp zbudowany do testów silnika odrzutowego (1941) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi