przema436 Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 Jakiś czas temu kupiłem używany silnik os fs70. Wczoraj chciałem wyczyścić gaźnik i tu zaczyna się problem. Nie mogę odkręcić iglicy wolnych obrotów nie wiem czy ktoś ją wkręcił na jakiś klej. Próbowałem aż wkońcu zjechałem śrubę. Pytanie co teraz zrobić? Może kupić nową iglica wraz z bębnem gaźnika tylko gdzie? Pozdrawiam
Irek M Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 Może była ustawiona w odpowiednim położeniu więc poprzednik zabezpieczył ją "na stałe". Skoro już rozkręciłeś resztę to złóż ponownie i odpal. Nie wykluczone, że nie było potrzeby jej ruszać.
przema436 Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Opublikowano 22 Marca 2017 Mam taką nadzieję,że tak jest. Jutro odpale i dam znać. Przeglądałem sklepy w poszukiwaniu części ale wszędzie są tylko obudowy gaźnika.
przema436 Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Dziś odpaliłem silnik. Wydaje mi się że wszystko jest ok. Dobrze się wkręcia na obroty,więc chyba zostawię tak ta dysze. A jakie smiglo zastosować? Model to trenerek 1,5m teraz jest 12,5 x 6.
Irek M Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 W 4 suwie 10cm mam śmigło 13x6, a w 13cm 14x6. Używałem zawsze największych z dedykowanych.
przema436 Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 To czyli zostawię takie jak jest,albo kupię większe. Dzięki za odpowiedzi.
bjacek Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Fajne śmigła do 4-suwów robi Master Airscrew. Są do kupienia w sklepach modelarskich, np. w Nastiku. Śmigła mają szerokie łopatki, specjalnie dla silników o dużym momencie obrotowym. Dla silnika 10ccm (ASP) stosowałem 14x6, 13x7, także APC np. 13x4W (z szerokimi łopatami do modeli 3D).
Rekomendowane odpowiedzi