Jump to content
Sign in to follow this  
przema436

OS fs 70

Recommended Posts

Jakiś czas temu kupiłem używany silnik os fs70. Wczoraj chciałem wyczyścić gaźnik i tu zaczyna się problem. Nie mogę odkręcić iglicy wolnych obrotów nie wiem czy ktoś ją wkręcił na jakiś klej. Próbowałem aż wkońcu zjechałem śrubę. Pytanie co teraz zrobić? Może kupić nową iglica wraz z bębnem gaźnika tylko gdzie? Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może była ustawiona w odpowiednim położeniu więc poprzednik zabezpieczył ją "na stałe". Skoro już rozkręciłeś resztę to złóż ponownie i odpal. Nie wykluczone, że nie było potrzeby jej ruszać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam taką nadzieję,że tak jest. Jutro odpale i dam znać. Przeglądałem sklepy w poszukiwaniu części ale wszędzie są tylko obudowy gaźnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś odpaliłem silnik. Wydaje mi się że wszystko jest ok. Dobrze się wkręcia na obroty,więc chyba zostawię tak ta dysze. A jakie smiglo zastosować? Model to trenerek 1,5m teraz jest 12,5 x 6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W 4 suwie 10cm mam śmigło 13x6, a w 13cm 14x6. Używałem zawsze największych z dedykowanych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne śmigła do 4-suwów robi Master Airscrew. Są do kupienia w sklepach modelarskich, np. w Nastiku. Śmigła mają szerokie łopatki, specjalnie dla silników o dużym momencie obrotowym. Dla silnika 10ccm (ASP) stosowałem 14x6, 13x7, także APC np. 13x4W (z szerokimi łopatami do modeli 3D).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.