choina Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Witam. Coś mnie podkorciło i chciałem poprawić niskie obroty. Zacząłem kręcić igłą od wolnych i skończyło sie na tym, że rozregulowałem silnik Jakie jest fabryczne ustawienie igły wolnych obrotów? Wykręcam igłę w lewo do końca a następnie ile mam ją wkręcić? Jak ustawione iglice macie w swoich silnikach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Wykręcam igłę w lewo do końca a następnie ile mam ją wkręcić? odwrotnie !! wkręcasz do końca i odkręcasz,...............ile??...............pewnie ze 2obroty na początek i doregulować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 To było chyba 2,5 obrotu. Ale próbuj od 2 - 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Wykręcam igłę w lewo do końca a następnie ile mam ją wkręcić? odwrotnie !! wkręcasz do końca i odkręcasz,...............ile??...............pewnie ze 2obroty na początek i doregulować Też tak myślałem, jednak tak to u mnie jest z igłą od wysokich. Natomiast od niskich podczas wkręcania w pewnym momencie kończy się gwint i śruba wypada z gwintu. Już tak raz zrobiłem i ledwo ją wkręciłem na gwint. A wykręcając dochodzi do pewnego momentu i się blokuje tzn. nie można jej wykręcić dalej. Albo ja coś źle robię albo w moim silniku jest inaczej. Czytałem instrukcje od silników ASP i tam właśnie napisane jest żeby wkręcać a następnie odkręcać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur412 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Witam! Ja mam ten silnik, jednak nigdy nie wykręcałem igły od wolnych obrotów… To prawda że od wysokich obrotów powinieneś dokręcić do końca i wtedy odkręcić ok. 2,5 raza igle a potem doregulować… Z tego co słyszałem regulacja wolnych obrotów powinna być na odkręconej ok. 1 do 1,5 raza iglicy od wolnych i na takich ustawieniach silnik powinien być zapalony, nagrzany i dopiero delikatnie regulowany (zmiany na śrubie bardzo niewielkie). U mnie udało się to po 5 min. Ważne też byś dobrał na głównej iglicy odpowiednia mieszankę… Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Wkrec do konca, ale przy calkowicie zamknietej przepustnicy, nastepnie wykręć o 2,5 obrotu. To jest ustawienie fabryczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Ja w swoim odkreciłem 3.5 obrotu i stopniowo dokrecałem. Silnik coraz lepiej wchodził na obrot tzn szybciej az przesadziłem nie zebrał sie i zadusił wtedy popusciłem pół obroty i gites Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Dzięki za pomoc. Jakiś czas temu doszedłem do porozumienia z tym silnikiem ale może te wpisy pomogą innej osobie, która ma podobny problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.