Jump to content

OS FS 91 II surpass


choina

Recommended Posts

Posted

Witam.

Coś mnie podkorciło i chciałem poprawić niskie obroty. Zacząłem kręcić igłą od wolnych i skończyło sie na tym, że rozregulowałem silnik :(

Jakie jest fabryczne ustawienie igły wolnych obrotów? Wykręcam igłę w lewo do końca a następnie ile mam ją wkręcić?

Jak ustawione iglice macie w swoich silnikach?

Posted
Wykręcam igłę w lewo do końca a następnie ile mam ją wkręcić?

 

odwrotnie !!

 

wkręcasz do końca i odkręcasz,...............ile??...............pewnie ze 2obroty na początek i doregulować :D

Posted
Wykręcam igłę w lewo do końca a następnie ile mam ją wkręcić?

 

odwrotnie !!

 

wkręcasz do końca i odkręcasz,...............ile??...............pewnie ze 2obroty na początek i doregulować :D

 

Też tak myślałem, jednak tak to u mnie jest z igłą od wysokich.

Natomiast od niskich podczas wkręcania w pewnym momencie kończy się gwint i śruba wypada z gwintu. Już tak raz zrobiłem i ledwo ją wkręciłem na gwint. A wykręcając dochodzi do pewnego momentu i się blokuje tzn. nie można jej wykręcić dalej.

Albo ja coś źle robię albo w moim silniku jest inaczej.

Czytałem instrukcje od silników ASP i tam właśnie napisane jest żeby wkręcać a następnie odkręcać.

  • 2 months later...
Posted

Witam! Ja mam ten silnik, jednak nigdy nie wykręcałem igły od wolnych obrotów… To prawda że od wysokich obrotów powinieneś dokręcić do końca i wtedy odkręcić ok. 2,5 raza igle a potem doregulować… Z tego co słyszałem regulacja wolnych obrotów powinna być na odkręconej ok. 1 do 1,5 raza iglicy od wolnych i na takich ustawieniach silnik powinien być zapalony, nagrzany i dopiero delikatnie regulowany (zmiany na śrubie bardzo niewielkie). U mnie udało się to po 5 min. Ważne też byś dobrał na głównej iglicy odpowiednia mieszankę… Pozdrawiam!

Posted

Wkrec do konca, ale przy calkowicie zamknietej przepustnicy, nastepnie wykręć o 2,5 obrotu. To jest ustawienie fabryczne.

  • 2 weeks later...
Posted

Ja w swoim odkreciłem 3.5 obrotu i stopniowo dokrecałem. Silnik coraz lepiej wchodził na obrot tzn szybciej az przesadziłem nie zebrał sie i zadusił wtedy popusciłem pół obroty i gites :D

Posted

Dzięki za pomoc.

Jakiś czas temu doszedłem do porozumienia z tym silnikiem :D ale może te wpisy pomogą innej osobie, która ma podobny problem.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.