Jump to content

Czy ktoś ma oba drążki na sprężynach?


PK999
 Share

Recommended Posts

Hej.

Późna pora i urodziło mi się głupie zapytanie.

Czy ktoś z Was lata z centrowaniem drążka gazu?

 

Jako, że latam tylko motoszybowcami lub szybowcami pomyślałem o takiej możliwości. Silnik od połowy w górę a w dół BF czy tam lotki w górę jeśli model nie ma klap.

Niby od zawsze latam z silnikiem na przełączniku ale...jak myślicie? BF i tak zwykle ustawiam od 3/4 lub od połowy drążka aby przypadkiem nie wykonywać drobnych ruchów klapami.

Do gazu nie potrzebuję wielkiej rozdzielczości a możliwość włączenia silnika na 20% byłaby czasem przydatna przy problemach z penetracją. Nie trzeba od razu szarpać z pakietu kilkudziesięciu amperów.

 

Proszę o krytykę jeśli pomysł jest głupi i przyniesie więcej problemów niż pożytku ;)

Link to comment
Share on other sites

To 20% było przykładowe...

Skąd mam przed lotem wiedzieć jak będzie najlepiej?? Tak jak pisałem, na przełączniku w różnych konfiguracjach latam od kilku lat.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.