PK999 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Hej. Późna pora i urodziło mi się głupie zapytanie. Czy ktoś z Was lata z centrowaniem drążka gazu? Jako, że latam tylko motoszybowcami lub szybowcami pomyślałem o takiej możliwości. Silnik od połowy w górę a w dół BF czy tam lotki w górę jeśli model nie ma klap. Niby od zawsze latam z silnikiem na przełączniku ale...jak myślicie? BF i tak zwykle ustawiam od 3/4 lub od połowy drążka aby przypadkiem nie wykonywać drobnych ruchów klapami. Do gazu nie potrzebuję wielkiej rozdzielczości a możliwość włączenia silnika na 20% byłaby czasem przydatna przy problemach z penetracją. Nie trzeba od razu szarpać z pakietu kilkudziesięciu amperów. Proszę o krytykę jeśli pomysł jest głupi i przyniesie więcej problemów niż pożytku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 A gaz na przełączniku 3 pozycyjnym ? Np: Poz 1 20% itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Plus spowolnienie na tym kanale, żeby nie szarpało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 To 20% było przykładowe... Skąd mam przed lotem wiedzieć jak będzie najlepiej?? Tak jak pisałem, na przełączniku w różnych konfiguracjach latam od kilku lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi