Tomek1 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Witam. Potrzebuję zakupić zamienny odbiornik do Futaby T10C z modułem TM-10. Oryginalny jaki mam to R6014HS FASST i sprawuje się bardzo dobrze. Ilość kanałów jaką będę potrzebował: 1szt 8 kan, 1szt. 6kan 1szt. 4kan. Rozważałem jeszcze zmienić moduł nadawczy na chwalone Frsky ale nie znam się. Odbiorniki oryg. Futaby są poza moim zasięgiem stąd szukam tańszego ale dobrego rozwiązania. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu 7 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Nie trzeba kupować modułu nadawczego FR-Sky.Wystarczy w Hobby-kingu kupić Orange lub FR-Sky dedykowanego dla Futaby(musi być w opisie zaznaczony rodzaj modulacji dla Futaby np.FASST) i po kłopocie.Mam takie i działaja niezawodnie.Jedyny problem to nie zawsze są dostępne w europejskim magazynie. Pozdrawiam Wojtek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Ma ktoś już sprawdzone modele tych odbiorników. Nie wymagam cudów, ma działać bez problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Odbiorniki z Fr-Sky można kupować w ciemno jako zamienniki oryginałów . Sam użytkuję i nie narzekam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Dziękuje za info. Dokonam zakupu raczej na HK, chyba że ktoś ma na zbyciu w dobrej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...