Skocz do zawartości

Airco DH-2 1/3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

krok do przodu, krok do tyłu. Wczoraj okazało się, że zbudowałem za wąski baldachim, albo jak ktoś woli za szeroki kadłub. różnica niby niewielka, bo 7 mm ale dość poważnie komplikowała montaż stójek w kadłubie. Wybrałem oczywiście najprostszy sposób wybrnięcia z problemu, czyli powstał nowy baldachim.  :D

 

Matko jakie to wielkie  :blink:  :D

 

post-235-0-27234500-1509647699_thumb.jpg

 

 

teraz trzeba będzie pomyśleć jak to wszystko do kupy połączyć  :)

 

post-235-0-06325300-1509648171_thumb.jpg

 

Opublikowano

Nie widziałem tych planów ale jest tam jakiś klinik mocujący pod usterzenie poziome?

 

Bo to ważne żeby nie leżał bezpośrednio na belkach kadłuba. Inaczej będziesz mieć ujemny kąt natarcia płatów.

 

U mnie zawieruchy się kończą i wracam do Camela wreszcie :)

Opublikowano

górne belki dochodzą tylko do krawędzi natarcia statecznika, to co na zdjęciu nie jest jeszcze przycięte. Z krawędzi natarcia statecznika będą wystawać wąsy z G10, które będą wchodzić w rury kadłuba.

 

Największy problem to przygotowanie stanowiska do ustawienia i montażu tego druciarstwa  :D trochę długi ten kadłub.

Opublikowano

no to pociągnołeś ,ale już Cię dogoniłem ,nie przesadzaj nie jest taki wielki to tylko 260cm długości ,ja już zmierzyłem wysokość ,i wychodzi żę aby go wyjąć na zewnątrz z domu będę odkręcać podwozie , nie mam tak szerokich drzwi :D Arek spoko mój do świąt będzie stał cały olinowany bez pokrycia

Opublikowano

no cemtropłaty skończone ,stery skończone  ,czekam na materiał na stójki od Arka  nie mam dość dbrego aparatu więc sory za jakość zdjeć .kadłub jest w obróbce więc zdjęcia kadłuba za parę dni 

post-2116-0-47755400-1510260866_thumb.jpg

Opublikowano

rób kopytko ,ja  zaczynam uzbrajać kadłub "węglarkę" czyli wyjścia na kierunek i powoli na stery wysokości


ale jak widzisz zmieniłem koncepcję mocowania rur kadłubowych 


no i powiem jest to wielkie następne zdjęcie z obnośnikiem

Opublikowano

Arek dzięki za stójki super bo są powiercone i przycięte ,teraz można zabrać się za składanie po obrobieniu stójek  ,jeszcze nie dorobiłem się dobrego aparatu więc zdjęcia są kiepskie

post-2116-0-53172900-1510681162_thumb.jpg

Opublikowano

To zielone to K-750 "ruski" boxer, stare motocykle to moja kolejna pasja, trudno się dzielić między nimi czasem. Mam jeszcze rozpoczęte 2 projekty odbudowy trochę starszych motocykli, na szczęście nikt mnie nie goni.

 

Fakt zaczyna się robić ciasno, już czas żeby trochę ogarnąć w tej "stajni Augiasza"  :D

Opublikowano

Arek mam pytanie trochę nie na temat modelu ale Motocykla który jest na zdjęciu , to jest BMW R71 czy Rosyjski M72 ?

Wydaje mi się że M72 bo ma otwierany tylni błotnik .

Opublikowano

nie zgadłeś ani bmw r71, ani m72, to k-750 tzw "Kaśka"

To z pierwszych produkowanych , ja miałem Kaśke z innymi lampami z tyłu .

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.