jacek62 Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Wlasnie zakupilem Twin Stara II.Poskladanie modelu nie sprawia problemu lecz mam problem z elektryka.Czy koledzy mogli by podpowiedziec pełny schemat podlaczen?A moze istnieje strona milosnikow Twin Stara.Moze pytania sa trywialne ale czy pod regulator silnikow szczotkowych mozna podlaczyc zasilanie Lipolami?Czy taki regulator odetnie zasilanie gdy poziom napiecia na ogniwie Lipo spadnie do bezpiecznego minimum?Pozdrowienia.
attyla Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Mam Twinstara I na silnikach szczotkowych latał tak sobie i w dodatku ugotował mi pakiet li-pol co do napięcia przy jakim ma odciąć zasilanie regulator to czy posiadasz już regulator czy dopiero zamierzasz kupić ?, większość ma możliwość wyboru napięcia przy jakim ma odcinać.
Dj. Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Witam, a ja "zajeżdżam" już trzeci model tego typu. Eksperymentowałem również z bezszczotkami na smigłach, miałem twinstara II na napędach tunelowych... W końcu jednak ten ostatni model wyposażyłem w tzw standard napędowy z pudełka. Lata super, zasilają go 8XSanyo Cadnica 1700mAh - tak z reką na sercumodel lata na 3/4 gazu 12min, przy wietrze czas skraca sie do 6min, ale czarne śmigł guntera radza sobie swietnie. Co wiecej model dociążony aparatem foto o wadze 150g również niezle sobie radzi. Jezeli to pierwszy model to nie eksperymentuj z silnikami, daj standard z pudełka i pakiet CdNi, bedziesz zadowolony. Jeszcze dodał, że model wyposazyłem w klapy, jako dodatkowy element mechanizacji skrzydła, odpowiednio ustawione pozwalają sprowadzić prawie zawsze model pod nogi - twinstar ma dosc dużą bezwładnosć i sporą V lądowania... Pozdrawiam.
TooM Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Widziałem nieraz Dj w akcji .To co on wyprawia tym modelem to się w głowie nie mieści ale trzeba tyle latać co on.Zwróćcie jednak uwagę na pakiet 8x ... bo na 7x...to model lata słabiutko.
Dj. Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 TooM dziekuję, ale ja tylko utrzymuje sie w powietrzu - Twój syn On lata naprawde!
Dj. Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 To pierwsza wersja z mechanizacja i kabiną wycietą pod aparat fotograficzny a to wersja EDF
jacek62 Opublikowano 19 Września 2008 Autor Opublikowano 19 Września 2008 Ciesze sie ze nie jestem sam ze swoim Twin Starem ale nadal nie wiem jak podlaczyc kolorowe kabelki aby czegos nie popalic.Serdecznie pozdrawiam.
attyla Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 No to może zacznij od napisania co posiadasz jaki nadajnik, odbiornik i regulator będzie łatwiej coś podpowiedzieć.
Tomek Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Dla podłączenia silników 3-fazowych zerknij tutaj (dla 2 fazowych zresztą zasada jest taka sama ) http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=4107
Dj. Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Jezeli mnie pamiec nie myli to w instrukcji masz pokazany schemat podłączenia silniki - regulator- pakiet, itd.
jacek62 Opublikowano 19 Września 2008 Autor Opublikowano 19 Września 2008 Instrukcja dolaczona do samolotu pokazuje ogolny rysnek ale polaczenia wyjasnila mi instrukcja do regulatora.Regulator Hitec EZX-R kupilem bo taki polecal sprzedajacy samolot lecz nie mogl odpowiedziec na pytanie czy do niego mozna podlaczyc Lipole ale chyba nie bo nie mozna pod niego podlaczac zasilania powyzej 7.2v.Odbiornik Hitec HFS-06MT.Pozdrowienia.
cobra Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Regulator ten przeznaczony jest do samochodów i łódek. Oczywiście, po przestawieniu w tryb jednokierunkowy, można na nim latać, ale jego masa to 56 (!) gram. Według mnie ten regulator to zły wybór. Po pierwsze: obsługuje tylko 6-7 ogniw NiCd, czyli lipol tylko 2s, a i tu należałoby sprawdzić napięcie odcięcia. Po drugie: ciężki.
bzik4 Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Hitec EZX-R :shock: jeśli możesz to go oddaj do sklepu bo tak jak mówił cobra, to regiel od samochodu a tobie wystarczy taki http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5828 lub droższy taki http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=350 obydwa obsługują ni-xx i li-xx no i masa
motyl Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 dla 2 fazowych zresztą zasada jest taka sama a co to jest takiego ?
bzik4 Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 dla 2 fazowych zresztą zasada jest taka sama a co to jest takiego ? czepiasz się :devil:
attyla Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Jacek nie brnij dalej samotnie w zakupach wydasz pieniądze i nic z tego nie będzie Pisz jak na spowiedzi co już masz ze sprzętu, czy regulator kupiłeś w sklepie internetowym jeśli tak to masz 14 dni na zwrot bez podania jakiegokolwiek powodu jak kupiłeś go w sklepie miejscowym idź do sprzedawcy oddaj i wymień na jakiś normalny regulator .
Dj. Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 U mnie lata taki:http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=350, może trochę duży ale obsługuje równiez LiPO - po przestawieniu zworki. Pozdrawiam.
attyla Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Pytanie tylko poco kupować regulator do silnika szczotkowego za 112 zł skoro w tym sklepie można kupić za 30 USD dwa kompletne silniki wraz z regulatorami o lepszej wydajności i trwałości ? Silniki szczotkowe z twinstara i tak padną dość szybko a ich wymiana to kolejny wydatek.
Dj. Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Masz racje padają dośc szybko , zwłaszcza gdy sie je "przewoltuje" wtedy "żyja " naprawde krótko. Jak wczesniej wspominałem eksperymentowałem z bezszczotkami, jednak zraziło mnie zachoanie modelu w chwili gdy konczył sie prąd w pakiecie. Za nic - mimo wielu prób i ustawien - nie mogóemporadic sobie z jednoczesnym wyłączeniem (odcięciem ) obydwóch silników... W efekcie twinstar potrafił zrobić efektowny zwrot prawie w miejscu o 180 stopni... na szczęscie zdazyło sie to zawsze na sporej wysokości i był czas na reakcję. Zniechęcony takim zchowaniem napedu wróciłem do "standardu z pudełka" Napewno nie jest to ekonomiczny naped, ale mam w sumie szesc pakietów NiCd 8 cel i to juz daje dosyc spory czas latania. Tu jest fajna srtonka o tym jak można ztuningować (modne słowo) twinstara: http://plawner.net/4/twinstar2/gallery/twinstar2_gallery.html Pozdrawiam.
bzik4 Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Pytanie tylko poco kupować regulator do silnika szczotkowego za 112 zł ..... ja Ci sprzedam za 50 pln http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=117552#117552
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.