Jump to content

Twin Star II-elektryka


jacek62

Recommended Posts

Posted

Wlasnie zakupilem Twin Stara II.Poskladanie modelu nie sprawia problemu lecz mam problem z elektryka.Czy koledzy mogli by podpowiedziec pełny schemat podlaczen?A moze istnieje strona milosnikow Twin Stara.Moze pytania sa trywialne ale czy pod regulator silnikow szczotkowych mozna podlaczyc zasilanie Lipolami?Czy taki regulator odetnie zasilanie gdy poziom napiecia na ogniwie Lipo spadnie do bezpiecznego minimum?Pozdrowienia.

Posted

Mam Twinstara I na silnikach szczotkowych latał tak sobie i w dodatku ugotował mi pakiet li-pol co do napięcia przy jakim ma odciąć zasilanie regulator to czy posiadasz już regulator czy dopiero zamierzasz kupić ?, większość ma możliwość wyboru napięcia przy jakim ma odcinać.

Posted

Witam, a ja "zajeżdżam" już trzeci model tego typu. Eksperymentowałem również z bezszczotkami na smigłach, miałem twinstara II na napędach tunelowych... W końcu jednak ten ostatni model wyposażyłem w tzw standard napędowy z pudełka. Lata super, zasilają go 8XSanyo Cadnica 1700mAh - tak z reką na sercumodel lata na 3/4 gazu 12min, przy wietrze czas skraca sie do 6min, ale czarne śmigł guntera radza sobie swietnie. Co wiecej model dociążony aparatem foto o wadze 150g również niezle sobie radzi.

Jezeli to pierwszy model to nie eksperymentuj z silnikami, daj standard z pudełka i pakiet CdNi, bedziesz zadowolony. Jeszcze dodał, że model wyposazyłem w klapy, jako dodatkowy element mechanizacji skrzydła, odpowiednio ustawione pozwalają sprowadzić prawie zawsze model pod nogi - twinstar ma dosc dużą bezwładnosć i sporą V lądowania...

 

 

Pozdrawiam.

Posted

Widziałem nieraz Dj w akcji .To co on wyprawia tym modelem to się w głowie nie mieści ale trzeba tyle latać co on.Zwróćcie jednak uwagę na pakiet 8x ... bo na 7x...to model lata słabiutko.

Posted

twin3od9.jpg

 

To pierwsza wersja z mechanizacja i kabiną wycietą pod aparat fotograficzny

 

twinstariiedfwz2.jpg

 

a to wersja EDF

Posted

Ciesze sie ze nie jestem sam ze swoim Twin Starem ale nadal nie wiem jak podlaczyc kolorowe kabelki aby czegos nie popalic.Serdecznie pozdrawiam.

Posted

No to może zacznij od napisania co posiadasz jaki nadajnik, odbiornik i regulator :) będzie łatwiej coś podpowiedzieć.

Posted

Jezeli mnie pamiec nie myli to w instrukcji masz pokazany schemat podłączenia silniki - regulator- pakiet, itd.

Posted

Instrukcja dolaczona do samolotu pokazuje ogolny rysnek ale polaczenia wyjasnila mi instrukcja do regulatora.Regulator Hitec EZX-R kupilem bo taki polecal sprzedajacy samolot lecz nie mogl odpowiedziec na pytanie czy do niego mozna podlaczyc Lipole ale chyba nie bo nie mozna pod niego podlaczac zasilania powyzej 7.2v.Odbiornik Hitec HFS-06MT.Pozdrowienia.

Posted

Regulator ten przeznaczony jest do samochodów i łódek. Oczywiście, po przestawieniu w tryb jednokierunkowy, można na nim latać, ale jego masa to 56 (!) gram.

Według mnie ten regulator to zły wybór.

Po pierwsze: obsługuje tylko 6-7 ogniw NiCd, czyli lipol tylko 2s, a i tu należałoby sprawdzić napięcie odcięcia.

Po drugie: ciężki.

Posted

Jacek nie brnij dalej samotnie w zakupach wydasz pieniądze i nic z tego nie będzie Pisz jak na spowiedzi co już masz ze sprzętu, czy regulator kupiłeś w sklepie internetowym jeśli tak to masz 14 dni na zwrot bez podania jakiegokolwiek powodu jak kupiłeś go w sklepie miejscowym idź do sprzedawcy oddaj i wymień na jakiś normalny regulator .

Posted

U mnie lata taki:http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=350, może trochę duży ale obsługuje równiez LiPO - po przestawieniu zworki.

 

 

Pozdrawiam.

Posted

Pytanie tylko poco kupować regulator do silnika szczotkowego za 112 zł skoro w tym sklepie

można kupić za 30 USD dwa kompletne silniki wraz z regulatorami o lepszej wydajności i trwałości ? Silniki szczotkowe z twinstara i tak padną dość szybko a ich wymiana to kolejny wydatek.

Posted

Masz racje padają dośc szybko , zwłaszcza gdy sie je "przewoltuje" wtedy "żyja " naprawde krótko. Jak wczesniej wspominałem eksperymentowałem z bezszczotkami, jednak zraziło mnie zachoanie modelu w chwili gdy konczył sie prąd w pakiecie. Za nic - mimo wielu prób i ustawien - nie mogóemporadic sobie z jednoczesnym wyłączeniem (odcięciem ) obydwóch silników... W efekcie twinstar potrafił zrobić efektowny zwrot prawie w miejscu o 180 stopni... na szczęscie zdazyło sie to zawsze na sporej wysokości i był czas na reakcję. Zniechęcony takim zchowaniem napedu wróciłem do "standardu z pudełka" Napewno nie jest to ekonomiczny naped, ale mam w sumie szesc pakietów NiCd 8 cel i to juz daje dosyc spory czas latania. Tu jest fajna srtonka o tym jak można ztuningować (modne słowo) twinstara:

 

http://plawner.net/4/twinstar2/gallery/twinstar2_gallery.html

 

Pozdrawiam.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.