Skocz do zawartości

Pilatus Porter 2.5 - pierwsza holówka


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pięęęęękny jest, tylko trzeba się przyjrzeć...

bo z modelami/samolotami jest jak z kobietami :wink:

 

Po piątym piwie stwierdzam, że się myliłem , model jest piękny :devil:

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano
bo z modelami/samolotami jest jak z kobietami :wink:

 

mój nauczyciel też kiedyś powiadał:

"panowie na świecie nie ma brzydkich kobiet, jest tylko mało wódki..." :lol:

Opublikowano

Żeby nie było, że się kurzy (choć się kurzy ;) ) to powoli zbieram do niego wyposażenie.

 

W pierwszym poście zrobiłem literówkę - serwa mają byc 475 HB nie MG ;)

 

DSCF1997.JPG

 

Zdjęcie przedstawia prawie całe wyposażenie RC modelu. Brakuje jednego serwa HS 475 HB do wyczepu holu oraz managera zasilania Accusw3. Również odbiornik może zostanie zamieniony na HFS 08 RO.

Najprawdopodobniej zrezygnuję z wyłaczników na rzecz goldów - w kadłubie jest sporo miejsca na swobodne połaczenie ich, a przy benzynie jakoś tak nie ufałbym wyłącznikom. Choć masa ludzi na nich lata i nie narzeka ;)

 

Pozostaje kwestia zasilania serw - puścić wszystkie 8 przez odbiornik tylko albo zastosować jakieś dublowanie kabli. Myślałem, żeby serwa wysokości i kierunku, gazu i wyczepu podłaczyć tylko do odbiornika, natomiast do przedłużaczy łączących odbiornik z serwami skrzydeł dolutować osobne kable zasilające bezpośrednio podłączone do Accuswitch. Wtedy odciążyłbym odbiornik no i miałbym lepszy rozpływ prądów.

Opublikowano
Myślałem, żeby serwa wysokości i kierunku, gazu i wyczepu podłaczyć tylko do odbiornika, natomiast do przedłużaczy łączących odbiornik z serwami skrzydeł dolutować osobne kable zasilające bezpośrednio podłączone do Accuswitch. Wtedy odciążyłbym odbiornik no i miałbym lepszy rozpływ prądów.

 

Nie ma większego sensu robienie czegoś takiego. Ten R700 to pojedyncza przemiana (chyba że się mylę) Bardziej jednak ufałbym temu hitecowi, sam na nim latam a także inni stosowali te odbiorniki (przykłady na forum) i to w dużych akrobatach.

Opublikowano

Za Hiteca jestem pewny -nigdy mnie nie zawiódł. Mam też R16 Scan i też nigdy nie było problemów. Podejrzewam, że przy R700 też nie będzie. Muszę zdecydować gdzie potrzebuję 7 a gdzie 8 kanałów. Faktem jest, że Pilatus będzie musiał być przystosowany do 6 kanałów a więc lotki i klapy na Y, wyczep, gaz, wysokosc i kierunek.

Opublikowano
Niestety Hicek lata w "zabawkach" bo bardziej ufam Graupnerowi :D

 

Zasadniczo też ufam bardziej Graupnerowi niż hitecowi ale ten konkretny model odbiornika jest zwyczajnie sprawdzony i dlatego wybrał bym go zamiast tego R700.

Opublikowano

klaps6, wszedlem na Twoja galerie Picasa - mozesz mi powiedziec co to za benzynowa 50tka? Ile kosztowal wraz z tym tlumikiem bo wlasnie do Pilatusa taki mi sie przyda.

Opublikowano
Ile kosztowal wraz z tym tlumikiem bo wlasnie do Pilatusa taki mi sie przyda.

 

To SV-50 ccm, kupiony w chinach, konkretnie w UH. Jest wątek o nim w silniki spalinowe -> benzynowe. Moim zdaniem ten silnik wypada mizernie na tle DL, jeśli masz teraz kupować benzynkę 50ccm to wybierz Dl50. Co do ceny to wyszedł pod 700zł.

Opublikowano

Marcin piękny model, jestem od nastolatka w nim zakochany. Taki chudy i długi, zupełnie jak ja :rotfl:

Czuję się zaproszony na oblot :lol: Czekam na maila z terminem pierwszego oblotu.

A ja bym odżałował na menadżera zasilania.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.