Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z wyżej wymienionym modelem samochodu spalinowego mianowice po wypaleniu baku paliwa do końca (niechciałem aby się zmarnowało) silnik auta się zablokował nie idzie pociągnąć za szarpanke ktoś ma jakiś pomysł co się mogło stać ?

Opublikowano

Wykręć świecę i popatrz w którym położeniu jest tłok.Jeżeli na dole to pewnie coś urwało lub zablokowana szarpanka.Jeżeli na górze płaski śrubokręt i włóż miedzy płytę podwozia a koło zamachowe.Łapiąc za ząbki na kole końcem śrubokręta i zapierając o otwór w płycie próbuj obracać przeciwnie do ruchu wskazówek zegara patrząc od przodu modelu.Łatwo nie będzie.Jeżeli się ruszy to możliwości są dwie.Albo jest ciasny górą i go łapie lub zablokowana szarpanka,zakleszczone spalone sprzęgło,możliwości wiele.Najgorszy wyrok to zatarty.  3.3 to najgorsze badziewie Traxxasa padają jak muchy.Na korpusie 2.5 zrobili 3.3,Lubią się przegrzewać i są wrażliwe na niewłaściwą regulację.

Opublikowano

Wykręć świecę i popatrz w którym położeniu jest tłok.Jeżeli na dole to pewnie coś urwało lub zablokowana szarpanka.Jeżeli na górze płaski śrubokręt i włóż miedzy płytę podwozia a koło zamachowe.Łapiąc za ząbki na kole końcem śrubokręta i zapierając o otwór w płycie próbuj obracać przeciwnie do ruchu wskazówek zegara patrząc od przodu modelu.Łatwo nie będzie.Jeżeli się ruszy to możliwości są dwie.Albo jest ciasny górą i go łapie lub zablokowana szarpanka,zakleszczone spalone sprzęgło,możliwości wiele.Najgorszy wyrok to zatarty. 3.3 to najgorsze badziewie Traxxasa padają jak muchy.Na korpusie 2.5 zrobili 3.3,Lubią się przegrzewać i są wrażliwe na niewłaściwą regulację.

W sumie to możliwe ze to przez szarpankę bo pamietam ze jak próbowałem go odpalić jak jeszcze chodził to szarpanka czasami robiła się luźna i jak puściła już to nie kręciła już silnikiem musiałem ja puścić i od nowa ciągnąć. Czy to ona mogła się uszkodzić ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

mogła,a prawdopodobnie łożysko jednokierunkowe choć czasami jak ktoś nie dba to ilość syfu w środku potrafi skutecznie zablokować.Szczególnie jak nieszczelny jest wydech na uszczelce.Trzeba rozebrać

Opublikowano

mogła,a prawdopodobnie łożysko jednokierunkowe choć czasami jak ktoś nie dba to ilość syfu w środku potrafi skutecznie zablokować.Szczególnie jak nieszczelny jest wydech na uszczelce.Trzeba rozebrać

Dzisiaj rozegrałem model od strony szarpanki po jej zdjęciu pokręciłem silnikiem i zauważyłem ze się kreci to założyłem wszystko tak jak było i po 6-7 pociagnieciach spowrotem wszystko się zablokowało potem jeszcze raz rozegrałem i zauważyłem ze silnik blokuje się w pozycji górnej można go obrócić do tylu ale nie do przodu co się uszkodziło ?

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A i jeszcze po podłączeniu nowego serwa kiedy wciskam hamulec serwo „lata” w lewo i prawi drga

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Jeżeli działa po złożeniu to prawdopodobnie łożysko jednokierunkowe (one way) jest do wymiany .Weź i wypłucz je w denaturacie lub benzynie extrakcyjnej,.Jeżeli jest zaolejone to na trochę pomoże.

O co się dzieje jak wykręcisz świecę.Obraca się bez problemu?

Opublikowano

Jeżeli działa po złożeniu to prawdopodobnie łożysko jednokierunkowe (one way) jest do wymiany .Weź i wypłucz je w denaturacie lub benzynie extrakcyjnej,.Jeżeli jest zaolejone to na trochę pomoże.

O co się dzieje jak wykręcisz świecę.Obraca się bez problemu?

nie miałem czasu zająć się modelem częściej dopiero teraz rozkrecilem o i jak odkręciłem radiator z góry to wypadł jakiś kawałek metalu z boku czy to on jest problemem po rozkręceniu silnik kręcić normalnie 4214f506b5bb2892b8cd1f4b1311c699.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Nie kręć już tym silnikiem. Rozbierz go zobacz z kąd jest ten kawałek metalu, w jakim jest stanie cylinder tłok (nie może być żadnych rys, inaczej straci kompresje) wtedy będziesz wiedział jakie części zamawiać. Jeśli odpalisz tak silnik bez sprawdzenia gdzie co i jak, grozi to kompletnym uszkodzeniem silnika (o ile już nie jest za późno) 

Opublikowano

Są to opiłki z tłoka to on jest uszkodzony ale nie umiem go wyjąc z silnika jak to zrobić ? nie umiem usunąć tej osłonki co go otacza (zaznaczona na zdjęciu czarnym kolorem)7e3524fcaeeed79b1dca1c61ae4537f7.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Zapewne się zatarł i cylinder też może być do wymiany. Silnik wyciągnij najlepiej z modelu. Ta osłonka to własnie tuleja cylindra która sięga głęboko w środek. Powinno się go wysunąć do góry.

Opublikowano

Wyciągałem dzisiaj tłok i jest on uszczerbany od dołu, tuleja wyglada także na zużytą tylko jest jeden problem ponieważ zestaw tych 2 części kosztuje ponad 200 zł czy jak ja kupie to wyeliminuje to problem ale na jak długo ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Zależy jak dotrzesz i jak będziesz używać tego silnika. Możesz go zatrzeć w tydzień a możesz nim smigać rok. Wszystko zależy od Ciebie, musisz poczytać co i jak z takimi silnikami i zaopatrzyć się w termometr aby nie przegrzać silnika zwłaszcza przy docieraniu.

Opublikowano

Zależy jak dotrzesz i jak będziesz używać tego silnika. Możesz go zatrzeć w tydzień a możesz nim smigać rok. Wszystko zależy od Ciebie, musisz poczytać co i jak z takimi silnikami i zaopatrzyć się w termometr aby nie przegrzać silnika zwłaszcza przy docieraniu.

Znaczy ze jak kupie i zamontuje te części to mam go dotszeć tak jak nowy silnik ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.