Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wykręć świecę i popatrz w którym położeniu jest tłok.Jeżeli na dole to pewnie coś urwało lub zablokowana szarpanka.Jeżeli na górze płaski śrubokręt i włóż miedzy płytę podwozia a koło zamachowe.Łapiąc za ząbki na kole końcem śrubokręta i zapierając o otwór w płycie próbuj obracać przeciwnie do ruchu wskazówek zegara patrząc od przodu modelu.Łatwo nie będzie.Jeżeli się ruszy to możliwości są dwie.Albo jest ciasny górą i go łapie lub zablokowana szarpanka,zakleszczone spalone sprzęgło,możliwości wiele.Najgorszy wyrok to zatarty.  3.3 to najgorsze badziewie Traxxasa padają jak muchy.Na korpusie 2.5 zrobili 3.3,Lubią się przegrzewać i są wrażliwe na niewłaściwą regulację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręć świecę i popatrz w którym położeniu jest tłok.Jeżeli na dole to pewnie coś urwało lub zablokowana szarpanka.Jeżeli na górze płaski śrubokręt i włóż miedzy płytę podwozia a koło zamachowe.Łapiąc za ząbki na kole końcem śrubokręta i zapierając o otwór w płycie próbuj obracać przeciwnie do ruchu wskazówek zegara patrząc od przodu modelu.Łatwo nie będzie.Jeżeli się ruszy to możliwości są dwie.Albo jest ciasny górą i go łapie lub zablokowana szarpanka,zakleszczone spalone sprzęgło,możliwości wiele.Najgorszy wyrok to zatarty. 3.3 to najgorsze badziewie Traxxasa padają jak muchy.Na korpusie 2.5 zrobili 3.3,Lubią się przegrzewać i są wrażliwe na niewłaściwą regulację.

W sumie to możliwe ze to przez szarpankę bo pamietam ze jak próbowałem go odpalić jak jeszcze chodził to szarpanka czasami robiła się luźna i jak puściła już to nie kręciła już silnikiem musiałem ja puścić i od nowa ciągnąć. Czy to ona mogła się uszkodzić ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogła,a prawdopodobnie łożysko jednokierunkowe choć czasami jak ktoś nie dba to ilość syfu w środku potrafi skutecznie zablokować.Szczególnie jak nieszczelny jest wydech na uszczelce.Trzeba rozebrać

Dzisiaj rozegrałem model od strony szarpanki po jej zdjęciu pokręciłem silnikiem i zauważyłem ze się kreci to założyłem wszystko tak jak było i po 6-7 pociagnieciach spowrotem wszystko się zablokowało potem jeszcze raz rozegrałem i zauważyłem ze silnik blokuje się w pozycji górnej można go obrócić do tylu ale nie do przodu co się uszkodziło ?

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A i jeszcze po podłączeniu nowego serwa kiedy wciskam hamulec serwo „lata” w lewo i prawi drga

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli działa po złożeniu to prawdopodobnie łożysko jednokierunkowe (one way) jest do wymiany .Weź i wypłucz je w denaturacie lub benzynie extrakcyjnej,.Jeżeli jest zaolejone to na trochę pomoże.

O co się dzieje jak wykręcisz świecę.Obraca się bez problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli działa po złożeniu to prawdopodobnie łożysko jednokierunkowe (one way) jest do wymiany .Weź i wypłucz je w denaturacie lub benzynie extrakcyjnej,.Jeżeli jest zaolejone to na trochę pomoże.

O co się dzieje jak wykręcisz świecę.Obraca się bez problemu?

nie miałem czasu zająć się modelem częściej dopiero teraz rozkrecilem o i jak odkręciłem radiator z góry to wypadł jakiś kawałek metalu z boku czy to on jest problemem po rozkręceniu silnik kręcić normalnie 4214f506b5bb2892b8cd1f4b1311c699.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kręć już tym silnikiem. Rozbierz go zobacz z kąd jest ten kawałek metalu, w jakim jest stanie cylinder tłok (nie może być żadnych rys, inaczej straci kompresje) wtedy będziesz wiedział jakie części zamawiać. Jeśli odpalisz tak silnik bez sprawdzenia gdzie co i jak, grozi to kompletnym uszkodzeniem silnika (o ile już nie jest za późno) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne się zatarł i cylinder też może być do wymiany. Silnik wyciągnij najlepiej z modelu. Ta osłonka to własnie tuleja cylindra która sięga głęboko w środek. Powinno się go wysunąć do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągałem dzisiaj tłok i jest on uszczerbany od dołu, tuleja wyglada także na zużytą tylko jest jeden problem ponieważ zestaw tych 2 części kosztuje ponad 200 zł czy jak ja kupie to wyeliminuje to problem ale na jak długo ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak dotrzesz i jak będziesz używać tego silnika. Możesz go zatrzeć w tydzień a możesz nim smigać rok. Wszystko zależy od Ciebie, musisz poczytać co i jak z takimi silnikami i zaopatrzyć się w termometr aby nie przegrzać silnika zwłaszcza przy docieraniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak dotrzesz i jak będziesz używać tego silnika. Możesz go zatrzeć w tydzień a możesz nim smigać rok. Wszystko zależy od Ciebie, musisz poczytać co i jak z takimi silnikami i zaopatrzyć się w termometr aby nie przegrzać silnika zwłaszcza przy docieraniu.

Znaczy ze jak kupie i zamontuje te części to mam go dotszeć tak jak nowy silnik ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.