minestyle11231 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Witam mam problem z wyżej wymienionym modelem samochodu spalinowego mianowice po wypaleniu baku paliwa do końca (niechciałem aby się zmarnowało) silnik auta się zablokował nie idzie pociągnąć za szarpanke ktoś ma jakiś pomysł co się mogło stać ?
Grzesiek Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Rozkręć to sie dowiesz co sie stało
minestyle11231 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Silnik nowy czy już jeżdżony? Kupiłem go używanego więc był Rozkręć to sie dowiesz co sie stało Nie wiem czy sobie z tym poradzę bo jestem początkującym
f-150 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Wykręć świecę i popatrz w którym położeniu jest tłok.Jeżeli na dole to pewnie coś urwało lub zablokowana szarpanka.Jeżeli na górze płaski śrubokręt i włóż miedzy płytę podwozia a koło zamachowe.Łapiąc za ząbki na kole końcem śrubokręta i zapierając o otwór w płycie próbuj obracać przeciwnie do ruchu wskazówek zegara patrząc od przodu modelu.Łatwo nie będzie.Jeżeli się ruszy to możliwości są dwie.Albo jest ciasny górą i go łapie lub zablokowana szarpanka,zakleszczone spalone sprzęgło,możliwości wiele.Najgorszy wyrok to zatarty. 3.3 to najgorsze badziewie Traxxasa padają jak muchy.Na korpusie 2.5 zrobili 3.3,Lubią się przegrzewać i są wrażliwe na niewłaściwą regulację.
minestyle11231 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Wykręć świecę i popatrz w którym położeniu jest tłok.Jeżeli na dole to pewnie coś urwało lub zablokowana szarpanka.Jeżeli na górze płaski śrubokręt i włóż miedzy płytę podwozia a koło zamachowe.Łapiąc za ząbki na kole końcem śrubokręta i zapierając o otwór w płycie próbuj obracać przeciwnie do ruchu wskazówek zegara patrząc od przodu modelu.Łatwo nie będzie.Jeżeli się ruszy to możliwości są dwie.Albo jest ciasny górą i go łapie lub zablokowana szarpanka,zakleszczone spalone sprzęgło,możliwości wiele.Najgorszy wyrok to zatarty. 3.3 to najgorsze badziewie Traxxasa padają jak muchy.Na korpusie 2.5 zrobili 3.3,Lubią się przegrzewać i są wrażliwe na niewłaściwą regulację. W sumie to możliwe ze to przez szarpankę bo pamietam ze jak próbowałem go odpalić jak jeszcze chodził to szarpanka czasami robiła się luźna i jak puściła już to nie kręciła już silnikiem musiałem ja puścić i od nowa ciągnąć. Czy to ona mogła się uszkodzić ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
f-150 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 mogła,a prawdopodobnie łożysko jednokierunkowe choć czasami jak ktoś nie dba to ilość syfu w środku potrafi skutecznie zablokować.Szczególnie jak nieszczelny jest wydech na uszczelce.Trzeba rozebrać
minestyle11231 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2018 mogła,a prawdopodobnie łożysko jednokierunkowe choć czasami jak ktoś nie dba to ilość syfu w środku potrafi skutecznie zablokować.Szczególnie jak nieszczelny jest wydech na uszczelce.Trzeba rozebrać Dzisiaj rozegrałem model od strony szarpanki po jej zdjęciu pokręciłem silnikiem i zauważyłem ze się kreci to założyłem wszystko tak jak było i po 6-7 pociagnieciach spowrotem wszystko się zablokowało potem jeszcze raz rozegrałem i zauważyłem ze silnik blokuje się w pozycji górnej można go obrócić do tylu ale nie do przodu co się uszkodziło ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk A i jeszcze po podłączeniu nowego serwa kiedy wciskam hamulec serwo „lata” w lewo i prawi drga Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
piotr jet Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Witaj Było by Super jak byś rozebrał silnik i wkleił zdjęcia. Może być wiele przyczyn .
Grzesiek Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Silnik bedziesz mogł za kolo zamachowe obrócić tylko w jedną strone ,bo w drugą lapie łożysko jednokierunkowe
f-150 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Jeżeli działa po złożeniu to prawdopodobnie łożysko jednokierunkowe (one way) jest do wymiany .Weź i wypłucz je w denaturacie lub benzynie extrakcyjnej,.Jeżeli jest zaolejone to na trochę pomoże. O co się dzieje jak wykręcisz świecę.Obraca się bez problemu?
minestyle11231 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Jeżeli działa po złożeniu to prawdopodobnie łożysko jednokierunkowe (one way) jest do wymiany .Weź i wypłucz je w denaturacie lub benzynie extrakcyjnej,.Jeżeli jest zaolejone to na trochę pomoże. O co się dzieje jak wykręcisz świecę.Obraca się bez problemu? nie miałem czasu zająć się modelem częściej dopiero teraz rozkrecilem o i jak odkręciłem radiator z góry to wypadł jakiś kawałek metalu z boku czy to on jest problemem po rozkręceniu silnik kręcić normalnie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Matijus Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Nie kręć już tym silnikiem. Rozbierz go zobacz z kąd jest ten kawałek metalu, w jakim jest stanie cylinder tłok (nie może być żadnych rys, inaczej straci kompresje) wtedy będziesz wiedział jakie części zamawiać. Jeśli odpalisz tak silnik bez sprawdzenia gdzie co i jak, grozi to kompletnym uszkodzeniem silnika (o ile już nie jest za późno)
Grzesiek Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Wyglada mi to na kawałek korbowodu.A na tloku tez jest pel o drobin aluminium.
minestyle11231 Opublikowano 1 Maja 2018 Autor Opublikowano 1 Maja 2018 Są to opiłki z tłoka to on jest uszkodzony ale nie umiem go wyjąc z silnika jak to zrobić ? nie umiem usunąć tej osłonki co go otacza (zaznaczona na zdjęciu czarnym kolorem) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Matijus Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Zapewne się zatarł i cylinder też może być do wymiany. Silnik wyciągnij najlepiej z modelu. Ta osłonka to własnie tuleja cylindra która sięga głęboko w środek. Powinno się go wysunąć do góry.
minestyle11231 Opublikowano 1 Maja 2018 Autor Opublikowano 1 Maja 2018 To jest stare zdjęcie już go dawno wyciągałem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
minestyle11231 Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Opublikowano 2 Maja 2018 Wyciągałem dzisiaj tłok i jest on uszczerbany od dołu, tuleja wyglada także na zużytą tylko jest jeden problem ponieważ zestaw tych 2 części kosztuje ponad 200 zł czy jak ja kupie to wyeliminuje to problem ale na jak długo ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Matijus Opublikowano 2 Maja 2018 Opublikowano 2 Maja 2018 Zależy jak dotrzesz i jak będziesz używać tego silnika. Możesz go zatrzeć w tydzień a możesz nim smigać rok. Wszystko zależy od Ciebie, musisz poczytać co i jak z takimi silnikami i zaopatrzyć się w termometr aby nie przegrzać silnika zwłaszcza przy docieraniu.
minestyle11231 Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Opublikowano 2 Maja 2018 Zależy jak dotrzesz i jak będziesz używać tego silnika. Możesz go zatrzeć w tydzień a możesz nim smigać rok. Wszystko zależy od Ciebie, musisz poczytać co i jak z takimi silnikami i zaopatrzyć się w termometr aby nie przegrzać silnika zwłaszcza przy docieraniu.Znaczy ze jak kupie i zamontuje te części to mam go dotszeć tak jak nowy silnik ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi