robertus Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Takie nasunęło mi się pytanie. Czy koszt tak dużego modelu z turbinami odrzutowymi nie byłby prawie taki sam jak ten z EDFami? Są tez inne duże modele z EDF To już są przecież spore moce i koszty. Nie zbliża sie tu juz do ceny modeli z turbiną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijus Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 A poszukałem części do edf 127mm jak ma ten eurofighter, wyszło że jedna by kosztowała z bateria 3400 zl jakoś, turbina najtańsza w jetpol 6300. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Nomm, a tu masz dwie. Koszt płatowca i reszty będzie podobny. Wydaje mi się, że koszty robią się podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijus Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Jestem jeszcze ciekaw na ile starczy bateria przy dwóch takich edf w modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Myślę, że każdy Edf ma swój pakiet. Przemek Japim linkował EDF drukowany o średnicy 120 mam i projekt odrzutowca do niego. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rawen 75 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 To to również wstępnie na dwóch 127, zmienione przez twórcę na 90 mm. Silniki jakich użył to typowe silniki do helików, wszystko depron i węgiel. W ogóle konstrukcje Siergieja t o typowa myśl rosyjska- czyli zachód robi takie rzeczy z grube miliony-ruskie znów w prosty sposób za ruble. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Koszty EDF są niższe. Dobry napęd EDF 120 mm o ciągu 7 kg (4 kW)skompletujesz za 1000E. Koszty turbiny też nie kończą się na samej turbinie. Akumulator wytrzyma 2 sezony spokojnie jeśli nie będziesz ciągnął więcej niż 100-120A. Jednak fun factor przy turbinie jest "nieco" większy. Lot modelem EDF to ciągła kontrola "zużycia Ah" co przekłada się na 3-4 min lotu. Później ładowanie 1 h (lub drugi pakiet) Wszelkie eksperymenty ze zwiększaniem pojemności kończą się mega zwiększeniem masy i trzeba znaleźć jakiś kompromis. Największe akku jakie wrzuciłem do modelu to 6Ah (12 s około 1.6 kg) Potem zaczynają się schody (cenowe i ciężar) Reasumując, za "fun" w modelarstwie się niestety płaci - czasem całkiem sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi