leszek-bart Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Przy okazji testów silnika 4250 pomierzyłem też silnik Turnigy 2836/950 . I jestem mile zaskoczony wynikami . Na pakiecie 3S 800mAh na śmigle APC SF 9/6 uzyskałem cią 0,85 kg przy prądzie 16A co daje moc 180W na śmigle GWS 10/6 ciąg 0,95 kg , przy prądzie 14A 150W na śmigle APC 10/5 ciąg 0,9 kg przy prądzie 14A Na pakiecie 3S 2300 (pakiet 800 mAh to stanowczo za mała pojemność o połowę do tego silnika .) na śmigle GWS 11/7 ciąg 1,3 kg , prąd 20A , moc 240W na śmigle APC 11/6.5 ciąg 1,2 kg , prąd 19A , 210W na śmigle GWS 12/6 ciąg 1,5 kg , przy 22 A , moc 250W na śmigle Tower Pro 12/6 , ciąg 1,4 kg , prąd 23A na śmigle GWS 10/6 , ciąg 1,0 kg przy prądzie 16A na śmigle APC 10/5 , ciąg 1,1 kg , przy prądzie 16A , 190W Dla porównania dane silnika Turnigy 3536/950 . Silnik Turnigy 3536/950 śmigło 13/6,5 pakiet 3S Pakiet 2200 , ciąg 1,4 kg , prąd 31A , 350W pakiet 3S , śmigło Tower Pro 12/6 , ciag 1,5 kg , prąd 26A , 315 W pakiet 3S , śmigło APC 12/8 , ciag 1,4 , prąd 29A 330W pakiet 3S , śmigło APC 11/7 (przerobione z uszkodzonego 14/7) ciąg 1,4 kg , prąd 29A 320 W pakiet 4s 2300 mAh , śmigło 11/8,5 , prąd 37A , ciąg 1,5 kg 510W pakiet 4S śmigło 11/10 (przerobione z ułamanego 13/10 ) , prąd 39A , ciąg 1,6 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter1978 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Ciekawe jest to że APC 12/8 ciągnie gorzej przy większym zużyciu energii , niż Tower Pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Obrotów nie udało się zmierzyć bo w cieniu obrotomierz nie chciał działać . Wielkie podziękowania koledze Przemkowi z Warszawy za udostępnienie watmetru i obrotomierza . Mogę jeszcze przetestować silnik A2212/1000 (wielkość 2830 )i Axi 2208/34 (wielkość 2824) jak ktoś chce . Wcześniej testowałem na hamowni małe silniki , silnik Hirobo wyrwał wkręty , którymi była mocowana blaszka do której przykręcałem silniki a silnik 4250 połamał krzyżak do mocowania silników . Przy okazji połamało się śmigło APC 14/7 i 13/10 . A to moja hamownia : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Leszku, a nie myślałeś żeby swoje pomiary wrzucić do jakiegos Google docs : np arkusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi