Starless Posted August 31, 2018 Share Posted August 31, 2018 Opanowany Easystar, Funcub, Heron I Cularis. W hangarze czeka Extra 300 C Multiplexa. Boje się, że ja rozbiję, i pomyślałem o jakimś jeszcze ogniwem pomiędzy. Np. średnio lub dolnopłacie, zdolnym do akrobacji, statecznym oraz niezbyt szybkim i przewidywalnym. Co byście zaproponowali?? Pozdrawiam, Starless Link to comment Share on other sites More sharing options...
poharatek Posted September 1, 2018 Share Posted September 1, 2018 Wiesz, jeśli ograniczysz wychylenia i dasz spore expo, to pewnie z tej Extry da się zrobić "trenerka", żeby sobie polatać bez ambicji akrobatycznych. A później, stopniowo można zwiększać wychylenia i ograniczać expo. Natomiast jeśli chcesz się nauczyć nieco agresywniej machać drągami na aparaturze, to polecam jakąś piankę od RcFactory. Świetnie latają i są praktycznie niezniszczalne, więc pozwalają bezstresowo "wejść" w akrobację. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matijus Posted September 1, 2018 Share Posted September 1, 2018 Myślę że dasz sobie radę z tą Extrą już, jak wyżej napisał kolega zmniejszyć wychylenia i minimalnie na przód doważyć aby zbyt agresywnie się nie miotał w zakrętach. Ja po 3cim modelu trenerka przesiadłem się na extrę konstrukcyjną i dałem radę, niestety rozbiłem ją po jakiś 10-15stu lotach i to nie z winy moich umiejętności (coś w niej strzeliło, huk tylko usłyszałem i nie szło wyjść z korkociągu). Mogę powiedzieć że jak zmniejszyłem wychylenia oraz lekko na przód był doważony to nawet nie odczułem super różnicy że przesiadłem się z górnopłata trenerka na dolnopłata Extre. Extra np sama nie wracała po zakręcie do poziomu trzeba było jej pomóc no i lądowanie musiałem jej pomagać nie jak w trenerku że sam siadał na ziemię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starless Posted September 1, 2018 Author Share Posted September 1, 2018 Dzięki Panowie, a tak np. Black Horse Renegade?? z napędem elektrycznym, może być fajny do podstaw akrobacji, co Wy na to?? Model mi się wizualnie podoba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
poharatek Posted September 1, 2018 Share Posted September 1, 2018 Wiesz, to już chyba lepiej zacznij latać tą Extrą. Renegade to model konstrukcyjny (a chyba jeszcze takim nie latałeś). Jak przygrzmocisz, to zaboli.. No i do naprawy trzeba mieć jako tako wyposażony warsztat i umiejętności. A Extra to piankolot, po krecie trochę CA i znów - hajda w górę Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMC Posted September 2, 2018 Share Posted September 2, 2018 Marcin dobrze Ci podpowiada, spróbuj tak właśnie. Dasz radę . Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirolek Posted September 4, 2018 Share Posted September 4, 2018 Trzymaj się epp i zabieraj się za Extre. Model Multiplex-a to Extra z nazwy, to bardzij fun-fly niż akrobat. Gruby profil płata nie pozwoli na duże szybkości a przy małych wychyleniach na pewno dasz radę nim latać bo multiplex tworzy zestawy dla każdego a nie dla wyczynowców. ms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts