Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak pisałem, rozkminiam budowę F7F Tigercat- jeden z tych kilku samolotów które podobają mi się. Tempest już jest, Beaufighter swoje już wylatał-przekazany do takiego pseudo militarnego muzeum. Kociak, to mój trzeci dwusilnikowiec, nie licząc Twin Starka. Plany ściągnięte z internetu. W miarę postępów będę wklejał zdjęcia. Jak widać, kadłub, skrzydła i usterzenie gotowe. Farba dobierana komputerowo-miała być z połyskiem i jest. Szkoda tylko, że minimalna ilość jaką mogłem dobrać to 0,8l-teraz muszę robić tylko samoloty z NAVY! Wielkość przeciętna 150cm rozpiętości,napęd 4S, ale dodatkowo system FPV-takie moje widzi mi się. Silniki- jak samolot miał przesadzone moim zdaniem co do wielkości, tutaj, raczej takie troszkę pod -Silnik bezszczotkowy Rocket Surpass 3542 (2820) 1000kV 750W.

post-15485-0-04074600-1537971443_thumb.jpg

post-15485-0-44948100-1537971458_thumb.jpg

post-15485-0-59447200-1537971794.jpg

post-15485-0-23328100-1537971816_thumb.jpg

post-15485-0-05605500-1537971853_thumb.gif

Opublikowano

Wczoraj dotarły silniki. Ładniusie, estetyczniee wykonane. Firma nie jest mi znana, ale organoleptycznie wyglądają na solidne. Ktoś może miał już doczynienia z Rakietami?

post-15485-0-70470000-1538128805_thumb.jpg

post-15485-0-68630400-1538128861_thumb.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj zamontowałem śmigła 12"-chciałem MasterAirscrew, ale w Polsce nieosiągalne. Pierwsze próby, sprawdzenia temperatur wypadły dobrze. Nic się nie gotuje.Pomiarów nie robiłem, ale dmucha niemiłosiernie. Przednie podwozie prawie ukończone, osłony schną, kolej na podwozie główne. Kilka fotek.

post-15485-0-73160200-1538992155_thumb.jpg

post-15485-0-02549700-1538992169_thumb.jpg

post-15485-0-27751800-1538992182_thumb.jpg

post-15485-0-89449500-1538992195_thumb.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano

Jak na razie waga mnie zadowala. Przy stanie obecnym 2195g bez pakietu- brak osłon podwozia, serwa sterowania kołem przednim, podwozia głównego, kamery FPV, serwa kamery. Porównywalny model FlightLine, troszkę większy-rozpiętość 1600mm waży 3200g bez LI-Po(?), a FMS  1700mm - 5200g.

Opublikowano

W jakiej technice budowałeś model? 

Drewno/ pianka? Szkielet + poszycie? Jakieś laminaty.

Kryty papierem, szkłem ?

Pokaz jakieś szczegóły - chociażby tych chowanych kół.

Opublikowano

Przemku cała konstrukcja zbliżona jest trochę do F4 Corsair Bartka, czyli kratownica, która spełnia funkcję nośną, i poszycie z depronu. Ze względu na rozmiar zdecydowałem, aby płat był powiązany ze szkieletem na stałe. Skrzydło posiada dwa główne dźwigary wklejone bezpośrednio we wręgi kadłuba, i jest to jednolita wręga idąca do gondol silnikowych (mocowanie silników, jak i podwozia powiązane z dźwigarami), dalej żeberka z dźwigarami. Od spodu depron 5mm, na górze 3mm. Kadłub również ma konstrukcję kratownicy-właściwie dwóch, L i P, gdzie z przodu łączy się ze skrzynką podwozia przedniego, kryty depronem 3mm, i jako jedyny jest kryty lakierem poliuretanowym, z papierem japońskim. Tył kadłuba tylko kratownica dla usterzeń. Usterzenie ma dźwigary, żeberka i jet to kryte depronem 3mm. Wszelkie oprofilowania- przód kadłuba zakończenie płatów i usterzenia-to XPS. Na fotce przy kabinie widać trochę nawet kratownicę-te trójkątne wycięcie w całej osłonie. Podwozie przednie zmodyfikowane elektryczne, tył również-ma byc na goleniach sprężynowych. Osłony silników to tzw laminat dla ubogich-czyli na kopyto nanosisz paski papieru przesączone wikolem z wodą, na to gaza, i znów papier. Po wyschnięciu szlifowanie i malowanie. Naprawdę wychodzą dostatecznie twarde i lekkie osłony. Kilka fotek zaraz dodam.

post-15485-0-49762400-1539093197_thumb.jpg

post-15485-0-78627800-1539093272_thumb.jpg

post-15485-0-57478900-1539093342_thumb.jpg

Opublikowano

Dzięki, ale czy super to się okaże po lotach. Jedno wiem, ciąg jest powalający! Jak uda mi się zachować masę, podejrzewam do tych 2800-2900g maks do lotu, to będzie warbird 3D. Fotka przedniego podwozia, po malowaniu. Pierścień drugi jest luźny, do niego przychodzi jeszcze wspornik osłony podwozia. Całość skrętna poprzez przekaz z serwa sprężynkami. W sumie chodzi mi po głowie też wykorzystanie serwa od steru kierunku, ale z racji jego zamocowania, musiałbym puścić bowden. Pomyślę.

post-15485-0-23568700-1539101353_thumb.jpg

post-15485-0-14252100-1539101411_thumb.jpg

Opublikowano

Piękny model.

Jednak z takiej relacji nie tylko ja się niczego nie nauczę.

Nie ma to jak pismo obrazkowe.

Opublikowano

Kolega japim w poście nr. 9 zadał Tobie chyba 5 pytań.

Napisałeś, nie popierając tego niczym.

Wszyscy Tobie wierzą.

Straszne.

Pokażesz coś co sam zbudowałeś?

Wszedłeś na minę, teraz czekaj na sapera.

Chciałem tylko zbudować model, ale jak mi plują w twarz, nigdy nie powiem, że pada deszcz.

Tu się pomyliłeś.


Najważniejsze!

 

Pamiętaj, że należy mi się szacunek(ze względu na wiek).


To puste miejsce byłoby śmieszne,ale zdyskwalifikowało by mnie.

Opublikowano

Kolega Przemek, jak i inni mogą dostać na PW zdjęcia, to nie problem. Oprócz tego opisałem w jakiej technologii jest F7F, ale taki dureń jak Ty tego nie rozumie. A celowo nie wstawiłem zdjęć, właśnie aby taki dureń się nie przypierdalał,- to tak jeżeli chcesz poznać prawdę, bo pomimo tego, że udzieliłem tobie wskazówek w temacie P-47 to ty mnie oplułeś-a i tak wykorzystujesz rozwiązania jakie tobie podpowiedziałem. Po za tym po tym poście chyba strzelisz herbatkę z melisy na uspokojenie.

Opublikowano

Może jestem trolem, ale zacznij pokazywać.

f-150 masz tu swoje udziały?


Budujesz,pokaż jak.

Piszesz głupoty.

Twoje modele to jakiś tajny projekt?


f-150 oczekuję przeprosin.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.