Skocz do zawartości

Przedpremiera V911S


hornet2

Rekomendowane odpowiedzi

Ciężko było mi nagrać i jednocześnie "latać". Chciałem pokazać o co mi chodzi bo w moim przypadku czy dam mocno w gorę czy właśnie delikatnie na podłodze to zachowuje się tak samo.

 

Przeczytam choć nie ukrywam, że kupując w sklepie nowe urządzenie chce mieć w 100% sprawne dlatego też jutro pewnie zgłoszę reklamację



 

Edyta:

a profi lata np. tak

 

 

Obawiam się, że mój lata podobnie tylko nie potrafi do góry nogami :)

 

Tak serio to nawet na tym profi jest wstanie ustać w miejscu, mój tego nie potrafi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ściągnij kabinkę, zobacz jak ta płytka leży... może trzeba ją "przestawić". Dokładniej jest to opisane w poście: https://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=40241821&postcount=181

 

Wciśnij prawy przycisk przez 2-3 sekundy, czerwona dioda zacznie mrugać, wejdziesz w tryb kalibracji żyroskopu

wystartuj, ustabilizuj zawis (wiem fajnie się pisze, no ale...) jak będzie w miarę stabilnie, wciśnij i przytrzymaj ten przycisk (lewą ręką :P bo prawa trzyma drążek) jeszcze raz.

Ale generalnie tego helika nie "zamurujesz na amen". Będzie pływał, minimalnie ale zawsze...

 

Jak coś źle napisałem to mnie skorygują/zlinczują itd. itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poncio, sorry ale ciężko się czyta Twoje bzdury :)

 

Chce Ci się lecieć do sklepu reklamować sprawny produkt a nie chce Ci się zajrzeć do manuala żeby zrozumieć jak dziala to co kupiłeś.

 

Jak kupisz telewizor, przyniesiesz do domu, podlaczysz antenę i na kanale 3 nie masz tvp info ;) to biegniesz z telewizorem do sklepu reklamowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie płytka jest skoszona w prawo czyli dokładnie tak jak ucieka... poprawie i zobacze czy coś sie zmieni. Zanim przeczytałem twój post już miałem pakować heli bo mam go dosyć :)


Poncio, sorry ale ciężko się czyta Twoje bzdury :)

Chce Ci się lecieć do sklepu reklamować sprawny produkt a nie chce Ci się zajrzeć do manuala żeby zrozumieć jak dziala to co kupiłeś.

Jak kupisz telewizor, przyniesiesz do domu, podlaczysz antenę i na kanale 3 nie masz tvp info ;) to biegniesz z telewizorem do sklepu reklamowac?

 

 

Może i pisze bzdury ale chyba nie widziałes jak wygląda instrukcja do tego Heli która jest załączona w pudełku. Niby jest spolszczona ale nic nie rozumiem co tam jest napisane. Myślę, że nawet ten co tłumaczył chyba tego nie rozumiał

 

Z tym TV akurat źle trafiłeś bo nie oglądam. Poza tym zamiast rozpisywać się jakie bzdury piszę czy tam pieprzą farmazony mogłby ktoś wytłumaczyć jak ewentualnie powinno sie tym sterować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę wytłumaczyć. Tylko zamiast o to zapytać to marudzisz :D

Generalnie powinieneś zrobić na początek 3 rzeczy:

1. Wyprostować płytkę (nie jestem pewien czy to ma znaczenie w tym fblu, ale dla świętego spokoju)

2. Wyzerowac wszystkie trymy (i najlepiej ich więcej nie dotykac)

3. Popychaczami które łączą orczyki z tarczą wyregulowac tarcze tak żeby była idealnie prosta.

 

Po tym zabiegu helik powinien mniej więcej równo wisieć. Jeśli będzie na którąś stronę dryfowal to znaczy że trzeba w przeciwną stronę skorygować ułożenie tarczy.

 

Jeśli będzie dryfowal minimalnie to olewasz bo to normalne. Czy dryfuje dowiesz się co najmniej metr nad ziemią w miejscu gdzie nie ma obok mebli. Inaczej poduszka i inne zawirowania będą mogły wpływać na jego położenie.

 

Daj znać jak to zrobisz. To 3 minuty "pracy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj żeby tarcze ustawiać na włączonym heliku z prawym drążkiem na środku ;)

 

Daj też film z tego co wyjdzie. Najlepiej nagraj tez samego helika z bliska (głównie mi chodzi o ułożenia serw/orczykow i tarczy.

 

Na filmie łatwiej zobaczyć co jest nie tak, bo sam możesz nie zwrócić na coś istotnego uwagi a my się nie domyslimy wtedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety dalej jest kicha albo nie potrafie tego ustawić... zastanawiam sie czy jutro nie zamówić kolejnego egzemplarza (lub tego ze stabilizatorem) a tego nie oddać korzystając  z prawa do zwrotu

 

Zaraz powrzucam zdjęcia

https://zapodaj.net/images/b195ec46d01c9.jpg

https://zapodaj.net/images/43990eda0487a.jpg

https://zapodaj.net/images/240ae993c5fb1.jpg
          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo osób lata heli w Wa-wie spotkajcie się niech koledzy pomogą w regulacjach, na pewno uda się go wyregulować.

Poza tym symulator symulator i jeszcze raz symulator.

Jeśli ten heli jest dla ciebie za trudny na początek to do nauki odruchów polecam sprawdzoną nieśmiertelną LAME

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ze starą wl 911 problem ze startem - zasadniczo polegał na tym, że chciałem za wolno wystartować. U mnie trzeba było dac oo garach i podskoczyć min 40 cm od podłogi i przeszkód po bokach bo sie jakieś złe wiatry robiły i helika bujało makabrycznie. Sensownie sie dało bez stresu wypromować na zewnątrz jak sie helik mogł spokojnie gibać po 2m w każdą stronę, coby mu pilot nie robił nerwowych ruchów. Tyle z moich wątłych doświadczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje wszystkim, wychodzi na to, że mój jest ogólnie źle ustawiony począwszy od płytki koncząc na wirnikach?

 

Skąd można i na czym odpalić taki symulator?


Napiszczcie mi proszę czy w przypadku wymiany pozostać przy tym samym modelu czy brać np

V911-2 WL??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może coś masz poprzestawiane. Sprawdź manualem. Są dostępne w sieci. No latanie coaxialem znacznie różni się od latania 6 CH. 6 kanałówka to ciągłe balansowanie i 100% czasu musisz być skupiony. Kawy się nie napijesz na lezaczku jak przy lataniu szybowcem czy samolotem. Ale tak też wygląda latanie prawdziwym pełnowymiarowym śmigłowcem. Szczególnie zawis jest wymagający. Strugi odbijają się od podłoża powodując nawiewane od spodu na kadłub i dysk wirnika nośnego. Jeżeli czujesz że Heli nie reaguje poprawnie to sprawdź z manualem wychylenia serw, poziom tarczy etc. Potem proponuję puste pomieszczenie lub wyjść na zewnątrz i podnieś Heli wyżej na powiedzmy 1,5 metra przy tej średnicy wirnika. Zobacz jak śmigłowiec się zachowuje. Nie będzie wisiał jak zamurowany. Zobacz filmiki na YT z tymi modelami. Wprawny pilot jest w stanie trzymać model w zawisie tak że wygląda jak przyspawany do miejsca zawisu. Ale to już kwestia godzin nalotu.

Nie łam się kolego. Latanie Heli jest trochę walka z prawami fizyki i ze sobą. Ale przychodzi czas kiedy myślisz już tylko o tym i wtedy zaczynasz czerpać z tego przyjemność. Powodzenia !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaryzykowałem i zakupiłem model 911S i był to najwiekszy błąd jaki mogłem zrobić... od godziny próbuje wystartować i utrzymać go w powietrzu ale to jest praktycznie niemożliwe... lata w każdą strone tylko nie tam gdzie chce

 

Sime 107G miałem już tak opanowaną że niemalże z zamkniętymi oczami mogłem nią sterować i chociaż dało sie utrzymać go w miejscu w powietrzu!

 

Odradzam! nie zróbcie tego błedu co ja... 230zł poszło sie !@#$%^

 

 

Oj mistrzuniu ! Mistrzuniu ! Właśnie o to chodzi byś się nachochlwał drągami . Co to za przyjemność patrzeć jak samo wisi w powietrzu ?

Czyli takie zachowanie jest normalne?

 

https://www.youtube.com/watch?v=Au1gPBgn5bE

 

Dodam kolejny raz, że jak trymerem dam 1 w lewo to zaczyna uciekać w lewo

 

Trochę czego innego oczekiwałem, większość osób których sie pytałem pisali że to idealny model dla początkujących. Dziękuję w takim układzie... nie chce wiedzieć jak te "profesjonalne" latają

 

Moja córka 2 letnia uwielbia oglądać jak latam Heli - przy takim wariacie nie odważe się zrobić to w domu. Chyba, że mój egzemplarz jest uszkodzony

 

No takim "profesjonalnym" bez wcześniejszego przygotowania to tak góra 7sekund i po ptokach . :D Co do tych V911 miałem chyba ich wszystkie odmiany jakie tylko pojawiły się na rynku . Przy odrobinie cierpliwości każdego udawało się wyregulować tak że wisiał prawie nieruchomo w miejscu . Tylko że należy pamiętać że nawet taki helik 4Ch bez flybara inaczej się będzie zachowywał w locie niż ten z flybarem .

 

Ale nie łam wszak każdy z nas przez to przechodził . Latanie helikiem jest chyba najtrudniejszym do opanowania ze wszystkich "latadeł ". Na Bg jest taki film widać w nim że gościu też ma problem z utrzymaniem helika w miejscu https://youtu.be/jl5QUmewuGs Na tym filmie jest próba latania w mieszkaniu a na tym na dworze . Jak widzisz po puszczeniu drążków helik prawie wisi w miejscu .https://youtu.be/LPBMsi7fbtE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, postanowione. Wymieniam na inny egzemplarz a dodatkowo ponownie zakupie albo Symę S107G lub S5 abym mógł na spokojnie latać przy córcę :)

 

Niestety nie ma nowszych modeli dostepnych w naszych sklepach od Syma. Wiem, że to nie temat na takie podpowiedzi ale zdradzcie co lepiej... s107G czy S5?

 

V911 zostawie do nauki :)

 

Dzieki Krzysiek "Viper" za wpis :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No rpzecież na Twoich fotkach wyraźnie widąć że masz krzywo ustawioną tarczą. Włącz myślenie, poświęc 3 minuty i go ustaw.

 

Ale miruuu nawet helikiem 4Ch flybarless "latanie" w mieszkaniu nie jest łatwe. Taki helik całkiem inaczej się zachowuje . Bliżej z zachowaniem mu do helika 6Ch niż 4Ch . Może rzeczywiście coś jest nie tak z tymi ustawieniami ? W V911 z flybarem odchylanie tarczy poprzez regulację cięgien pomagało . A tutaj ? To nie flybar poziomuje helika tylko żyroskop . Czy żyroskop nie dążyłby do wypoziomowania tarczy gdyby wcześniej specjalnie została odchylona w którąś ze stron ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bejo, nie. FBL stabilizuje tego helika o wiele lepiej niż klasyczny flybar. Napisałem przed  chwilą przecież, ze tarcza jest wykrzywiona i trzeba wyprostować. Kolega nie czyta a pisze. Wystarczyło zastosować się do 3 prostych punktów, które podałem wczoraj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bejo, nie. FBL stabilizuje tego helika o wiele lepiej niż klasyczny flybar. Napisałem przed  chwilą przecież, ze tarcza jest wykrzywiona i trzeba wyprostować. Kolega nie czyta a pisze. Wystarczyło zastosować się do 3 prostych punktów, które podałem wczoraj.

 

Widzę że jest krzywo . Kolega pisał że przy zawisie ściąga helika w prawo .To jest normalną rzeczą . Główny wirnik obraca się w prawo . Wirnik ogonowy dmucha w prawo odpychając belkę ogonową ku lewej stronie . Na zdjęciach widać ewidentnie że tarcza jest przechylona mocno ku prawej stronie .A  w jaką stronę jest przechylona w taką ściąga helika . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.