Jump to content

Stinger


maruta82

Recommended Posts

Zdanie zaczyna się dużą literą, a widzę, że nie masz 10 latek ;-)

 

Co do modelu to zacytuję modelarza który ma taki model (opinia z sklepu Nastik) - użyłem tylko opcji szukaj Google:

 

,, Stinger produkcji Topmodel Cz. Fajny pylonik napędzany u mnie silnikiem MEGA ACn 16/15/6. Pozostałe elementy napędu to: łopatki Aeronaut 7x6, regulator Dualsky 18A, pakiet Dualsky 1800mAh 16C 11.1V. Model wyśmienity do rekreacji jak i ostrego szaleństwa w powietrzu. Zastosowany napęd pozwala na łatwe wyważenie modelu i zapewnia sporą nadwyżkę mocy wystarczająca do nieograniczonego pionowego wznoszenia. Czas lotu minimum 15 minut a może być znacznie dłuższy, gdyż silnika można używać chwilowo a model szybko i sprawnie porusza się lotem szybowym. Model jest łatwy w transporcie bo wejdzie w całości do każdego samochodu. Według mnie obowiązkowa pozycja w hangarze każdego modelarza. Dla mnie rewelacja!''

 

Model wygląda naprawdę ciekawie.

Link to comment
Share on other sites

Jestem nowy na tym forum i nie znam za bardzo manier ale już wiem ze cza się zachowywać i to doceniam.Jeśli chodzi o Stringer-a to w skrzydle orginalnie niema otworów na serwa i trzeba je samemu wyciąć i tu problem bo nie mam w tym doświadczenia i czy czasem czegoś nie zepsuje.Jakie serwa najlepiej zamontować?Ja jak do dziś to latam samymi konstrukcjami z epp.

 

 

 

 

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

jeżeli boisz się wycinać otwory na serwa to zakup model micron od Pana Leszka Kwarcińskiego http://kwarcinski.com/micron.html

Serwa chociażby Tower Pro SG90 lub HXT900 lub HS55.

Mocowanie serw jest opisane na formum. Otwory możesz wyciąć np. nożyczkami do leksanu lub podobnymi po uprzednim nawierceniu otworów w skrzydłach.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o Stringer-a to w skrzydle orginalnie niema otworów na serwa i trzeba je samemu wyciąć

 

BZDURA!

 

Stinger ma w skrzydle otwory na serwa (tak jak w prawie każdym modelu są one pokryte folią którą należy usunąć)!

Link to comment
Share on other sites

Podejrzewam, ze kolega się po prostu niedokładnie wyraził i poprzez otwory na serwa miał na myśli dziury w folii ;)

 

Aktualnie jestem na etapie powolnego składania elementów, postaram się wrzucić kilka zdjęć z budowy.

 

EDIT:

 

 

Mój temat o Stingerze jest tutaj :

 

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=129621#129621

Link to comment
Share on other sites

Zamówiłem stringera i już do mnie idzie.Jaki silnik do niego kupić MEGA czy coś tańszego tyle ze w mega podobno problem ze składanym śmigłem,niby lepsze stałe?a ja taką wersje chce poskładać.Stery będą się trzymać na taśmie jak model ma osiągać duże prędkości?Może lepiej na zawiasach je zamontować?Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Folia na zawiasach daje pewne połączenie bez jakichkolwiek szczelin. No i się szybciej robi. Mam tak w kilku modelach i w żadnym nigdy nie było z tym problemów.

 

Mega... zalezy jaka.. 3ka na pewno do skladanego śmigła nie podejdzie bo śmigiełko rozerwie, natomiast taka już o KV poniżej 2000 myślę, że nie powinna stwarzać problemów.

 

Mój Stinger praktycznie gotowy. Brakuje mi jedynie odpowiedniego kołpaka 30mm na wał 3.17. Mam 29mm na wał 3mm ale obawiam się, że nie rozwiercę mocowania odpowiednio równo.

 

Mój silnik to RAY Inrunner http://nastik.pl/ray-b284509-p-2218.html napędzany pakietem 3s 2200mAh 25C, ze śmigłem 5x5, ale mam w zanadrzu 6x4, 6x5, 4.7x4.7 oraz 4.1x4.1. Będę testował poszczególne śmigła celem dobrania najbardziej odpowiedniego.

 

Waga całości około 700g.

Link to comment
Share on other sites

O kołpaku wiem, nie oplaca mi sie po prostu jednego elementu brac w tym sklepie bo drogo wychodzi przesylka.

 

Mega... parametrami baaardzo zblizona do mojego RAY ;)

 

Gdzie i kiedy oblot.... sam nie wiem, moze, jak bedzie pogoda, to we wtorek cos sie polata.

Link to comment
Share on other sites

Stinger dziś poleciał. Oblot zrobiłem na zboczu, ale nie na Ochodzitej - nie lubię tłumów, ale na niedalekiej ''hołdzie''. Bez silnika, przy sporym wietrze, model poleciał znakomicie. Potem, już na lotnisku w Rybniku poleciał na silniku. Smiglo 5x5 nie za bardzo się sprawdziło w tym silniku. Spróbuję z 6x4 albo 6x5.5. Ale kiedy znów polatam - zobaczymy.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.