MALUTKI3A Opublikowano 22 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 YHY No to mamy kłopot bo ja też z doświadczeniem niebardzo, ale do odważnych świat należy. Chcę się spróbować czy dam radę. Napewno nie będę się na nim uczył latać :crazy: bo by mnie to droooogo kosztowało :shock: mam nadzieję że koszt ogólny zamknie się w 6 tyś. :crazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Dasz radę, jestem pewien. A pieniądze... cóż, są bardziej u-lotne niż modele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALUTKI3A Opublikowano 22 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Pytanko- Jaki silnik proponujecie do tego modelu? ja myślałem nad tym http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=14077 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Do tego 3-łopatowe śmigło i będzie ekstra. Czterotakt, więc średnica powinna wyjść odpowiednia do skali. No chyba, że to inna wersja i potrzeba 4 lub 6 (nie widać allegro - przeniesione do archiwum) P.S. Zauważyłeś, że na tym filmiku jest wersja szkoleniowa TR9 z dwoma kabinami? http://www.altair.com.pl/start-1919 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALUTKI3A Opublikowano 22 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Jutro wrzucę trochę fotek z planów. końńcowa waga do lotu powinna sie zmieścić w 6,5 kg rozp. 2130mm wg planów to w prototypie był zastosowany laser 150 ale ja chcę bęzynę. P.S Tak zauważyłem. Ja robię wersję jednoosobową bo do tandema to wątpię czy gdzie oszklenie kupię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 No i słusznie. Mniejsze koszty eksploatacyjne i ..lepszy "klang" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 ...musicie mnie nie dobijać, podlece? Od paru lat leżą skrzydła (konstrukcja, bez pokrycia) coś ok 236 cm i mocno zastanawiam się, czy zdążę skończyć. Leży też ROTO 35 przeznaczony do tego. Wot diliema, jak mawiają Amerykanie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALUTKI3A Opublikowano 23 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Wrzucam parę fotek planów tego spitfire-a Jeżeli kogoś interesuje konkretna część planu to pisać. Wrzucę fotki w pon. Aha, może mi ktoś powiedzieć co to jest ten/ta LITHO PLATE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norman Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 LITHO PLATE - pewnie lekka sklejka lipowo balsowa , takie miałem pierwsze skojarzenie , a tak na poważnie to jest bardzo cieniutka płytka np: z aluminium . edit : http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=680223 edit: znalazłem fotkę modelu wykończonego aluminium Klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALUTKI3A Opublikowano 25 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Model Spita w metalu też jest http://3.bp.blogspot.com/_TGS61dlat8U/SrdUZMqJuDI/AAAAAAAABmU/5rhVhbNb8dI/s1600-h/Cous+06.JPG EDIT http://www.google.com/imgres?imgurl=http://lh5.ggpht.com/_0eBQT7tda3U/SdTgVXovyKI/AAAAAAAAA7w/HhbzUFPhykU/Spitfire%2BModel%2BTail.bmp&imgrefurl=http://picasaweb.google.com/lh/photo/ykkAnA7FIhSdK0GSEPRAaA&usg=__arMOfUG_CmyKiLzSjCYsFCAfsmg=&h=466&w=700&sz=52&hl=pl&start=670&zoom=0&um=1&itbs=1&tbnid=uJ4JTTanukY8IM:&tbnh=93&tbnw=140&prev=/images%3Fq%3Dspitfire%2Bmodel%26start%3D660%26um%3D1%26hl%3Dpl%26client%3Dopera%26sa%3DN%26rls%3Dpl%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1 Ktoś miał cierpliwość :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 LITHO PLATE Płyta drukarska.Używana w druku offsetowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALUTKI3A Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Dzięki za wytłumaczenie. Czym to ewentualnie można zastapić? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Czym to ewentualnie można zastapić Zastąpić ??? Ja stosuję tą płytę jako osłonę rury w swoich jetach , wystepuje w różnych grubościach , a otrzymałem ją od jednego z kolegów na forum ... A odnośnie Twojego projektu Od zawsze urzekał mnie SPITFIRE ,kilkanascie lat temu wpadły mi w rece plany mniejszego od budowanego przez Ciebie modelu ,wersja z kroplową osłona kabiny ( Mk 22 ) Model latał znakomicie , mimo że wówczas też specjalnego doświadczenia w pilotażu tego typu modeli nie posiadałem ... 8) kołpak niestety trochę nie pasował :mrgreen: ,ale innego nie miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALUTKI3A Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Jakie grubości tej płyty mogę dostać ? potrzebuję na klapy, grubość ok. 0,8-1mm, najlepiej szer.100mm dług.1000mm. A twój spitfire śliczny, roboty też sporo musiało być. Na jakim silniku pracuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Poszukaj drukarni w okolicy.Zużyte płyty traktowane są jako złom i sprzedawane (na ogół odbierane bezpośrednio przez handlarzy) do puntów skupu metali kolorowych.Wielkość płyt zależy od wielkości używanych maszyn w drukarni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Jakie grubości tej płyty mogę dostać ? potrzebuję na klapy, grubość ok. 0,8-1mm, najlepiej szer.100mm dług.1000mm. :shock: ja mam grubości ok. 0,1- 0.3mm 0,8-1 mm to dość gruba i ciężka blacha :roll: A twój spitfire śliczny, roboty też sporo musiało być. Na jakim silniku pracuje? Dzięki za miłe słowo ,pracy było sporo, bo za tamtych czasów o laserze nawet nie śniłem (wycinany ręcznie) zastosowany silnik to dwusuwowa Webra 15ccm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MALUTKI3A Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Cześć Moje prace POWOLI brną do przodu, ale zatrzymał mnie problem z maską na silnik. W większości projektów jakie znalazłem jest ona zrobiona z włókna szklanego i mozna to kupić bez problemu. Ale ja chciałem tą maskę zrobić sam i potrzebuję rysunków technicznych, poszczególnych przekrojów maski do Spitfire MKVIII im więcej przekrojów tym lepiej (plan nie zawiera bo również przewiduje szklaną) W związju z powyższym proszę wzystkich którzy mogą pomóc o podesłanie mi owych rysunków na PW lub andrev19@vp.pl. Chodzi mi mniej więcej o coś takiego: Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starcik Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 MALUTKI3A, dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.