Skocz do zawartości

Yak-54 z CM-PRO.Proszę o opinie.


modelmix

Rekomendowane odpowiedzi

Modele te latają na 46-50 2 takt a wiec 4takt 52 powinien IMO byc dobry - nastepny masz juz 61.

 

Edit:

 

61 4 takt ASP ma tą samą wage i wymiary zewnętrzne co 52.

 

Jedyna znacząca różnica to bedzie ilość spalanego paliwa i wielkość śmigła - trzeba by dobrać do modelu na kołach co by ich nie łamać za każdym razem i bezsensownie niszczyc modelu.

 

Co do samego modelu to pewnie trzeba bedzie sie przyjrzeć podwoziu - jest to słaby punkt tych modeli [cmpro], podmienić koła na większe i zrezygnować z "owiewek" kół. Modele Cmpro maja koła dobrane pod beton/asfalt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

 

Jedyna znacząca różnica to bedzie ilość spalanego paliwa i wielkość śmigła - trzeba by dobrać do modelu na kołach co by ich nie łamać za każdym razem i bezsensownie niszczyc modelu.

 

 

Miałem już nic nie pisać w tym temacie ,ale widze że nie dość że ertman_176 wpuszcza kolege na mine w postaci akrobata CM-PRO , to jeszcze mu zaleca dobieranie śmigła do silnika zależnie od wysokości podwozia :devil: toż paragraf na to powinien być panie Tomku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy kolega czyta czasem co pisze sam zainteresowany.

 

Kolega dokładnie napisał o co mu chodzi:

 

Chciałby model ARF - jest

 

Wiadomo CCC [cena czyni cuda]- CMpro nadaje sie

 

Podoba mu sie Yak 54 - jest

 

kolega chce akrobata z dodatkiem adrenaliny a nie model 3D który ma wykonywać zawis - jest

 

Model ma być w miare szybko złożony bo kolega nie ma czasu na budowe - jest

 

rozwineła sie rozmowału o silnik - odradziłem mu 2 takta na rzecz 4 takta bo model i tak bedzie szybki a ciąg mu sie przyda a wiec poszlismy w strone ASP 61, jak wiadomo jest to już 10cm a wiec śmigło warto by dobrać duże ale nie za duże aby nie trzeba było przerabiać podwozia

 

Postaram sie za tydzien przy okazji wizyty u znajomych pokazać wam więcej modeli CMpro które rzeczywiście latają i to niektóre więcej niż sezon.

 

Edit:

 

Nachodzi mnie refleksja na temat tego co piszecie. Pare lat temu "wyżeracze" mieli obiekcje do napędu elektrycznego, potem przyszły silniki BL, zaczelismy je przerabiać bo gotowe kosztowały dużo [jak pamietam Hubert zrobił kiedyś silnik z wkretarki], regulatory chinskie byly a fee i kto nie miał jeti ten był "poniżany" do "marginesu" a wykonanie go samemu było zbyt trudne, dzisiaj sami ocencie sytuacje co sie zmieniło. Podobnie sie miało z silnikami ASP - wszyscy mówili że to syf i Os-maxy są lepsze ale jakoś dzisiaj nagle "pół polski" lata na ASP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Postaram sie za tydzien przy okazji wizyty u znajomych pokazać wam więcej modeli CMpro które rzeczywiście latają i to niektóre więcej niż sezon.

 

 

Jeśli masz odrobine litości to prosimy oszczęć nam tego widoku

 

 

 

przeczytałem twoje motto i chyba zaczynam cie rozumieć

 

Nachodzi mnie refleksja na temat tego co piszecie. Pare lat temu "wyżeracze" mieli obiekcje do napędu elektrycznego, potem przyszły silniki BL, zaczelismy je przerabiać bo gotowe kosztowały dużo [jak pamietam Hubert zrobił kiedyś silnik z wkretarki], regulatory chinskie byly a fee i kto nie miał jeti ten był "poniżany" do "marginesu" a wykonanie go samemu było zbyt trudne, dzisiaj sami ocencie sytuacje co sie zmieniło. Podobnie sie miało z silnikami ASP - wszyscy mówili że to syf i Os-maxy są lepsze ale jakoś dzisiaj nagle "pół polski" lata na ASP.

 

wynika z tego tylko jedno zalewa nas tandeta , mój ojciec zwykł mawiać " jestem zbyt biedny żeby kupować tanie rzeczy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA niestety od początku jadę na chińskich TP reglach czy silnikach.

Cedeki też u Alexa przerabiałem.

 

Pytanie tylko czy jak mój ojciec miał telewizor czarno-biały to ja mam nie kupować 40" LCD .

Te modele są w sklepach odkąd pamiętam , a zmiany jakich w nich dokonują to kosmetyka rysunku na folii.

 

Polecam latanie na samozapłonach , ach cóż to był za piękny dźwięk ,uszy bolały od tego gwizdu. Cztero-taktów się zachciewa , ban mu za to ... :D

 

Dla świętego spokoju niech kupi, niech lata ,a jak będzie chciał się czegoś więcej nauczyć niż wytracania prędkości do lądowań, to sobie kupi w końcu normalny model.

 

Myślę ,że Ci co szukają w modelarstwie czegoś więcej niż kółek po okręgu wiedzą czego szukać ,a tym co nie zależy na tym czy beczka jest w osi czy nie kupią CPPRO i też będą zadowoleni , bo wszyscy Chmielewskimi czy Darkallami nie będziemy :D

 

Więc tematu do czego służy CMPRO nie będziemy już tu więcej ciągnąć bo po tylu stronach za i przeciw każdy wie co sam lubi (a jak nie to dowie się na lotnisku).

Tym samym wszystkie posty nie w w temacie zostaną usunięte.

Zostaje tylko temat budowy ,wyposażenia itd.

 

P.S.

Śmigło dobierać do podwozia to faktycznie chory pomysł , tym bardziej że podwozie to 20 30 zł w niemal każdym rozmiarze. :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.