Michal4x4 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Dobry wieczor, Chcialbym zapytać kolegów o to czy przy połączeniu malego silniczka elektrycznego (np takiego jak na zdjęciu poniżej e-flite park 180 albo jego ekwiwalentu innej firmy) mozna bezpiecznie (tzn w granicach rozsądku, a nie wartosci bezwzglednych) zastosować zamiast tradycyjnych tzw "goldów" (chyba tak sie mowi?) jakieś inne złączki np takie jak w standartowych serwach? Widzę ze zdjęc (ponizej) ze eflite zamiast goldow w starej wersji swpjego parka 180 zastosowal jakies małe zlączki ( molexy, jst czy jak się to nazywa). Wygląda to dosyć interesująco, ale ponieważ nie znam się dramatycznie na elektrycznych sprawach, chcialbym zasięgniąć języka u doswiadczonych kolegow zanim coś popsuję. Dzięki bardzo z gory za pomoc, Pozdrawiam, M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Wygląda jak Molex, w zupełności wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal4x4 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Dzìęki! Ale mam jeszcze taką kwestię: te molexy mają kosmicznie dużo różnych rozmiarów (o ile rozumiem chodzi o odległości pomiędzy poszczególnymi bolcami a w efekcie szerokość i grubość wtyczki) i w tym się gubię wiem juz tyle ze te ktore posują do wiekszosci mikro odbiornikow mają tę odleglosc rowną 1,25 mm (chyba). A czy wtyczka molexowa do silnika powinna być wieksza (na zdjęciu niby tak wygląda ale nie wiem)? I czy zeby tych molexowych zawilosci uniknąc nie mozna zastosować wtyczek od serw? Takiego rozwiązania nigdzie w necie nie widzialem ale pytanie mnie nurtuje, bi chyba byloby wygodnie? Pzdr, M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...