Skocz do zawartości

BF 109 Guillows rozp. 42cm


upgrayedd

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich

zalicytowałem model guillows:

http://allegro.pl/item491816351_messerschmitt_bf_109_guillows.html

i tutaj moje kilka pytań ponieważ to mój pierwszy model z balsy i do tego gumówka:

1 czy to dobry wybór na początek

2 co będzie dodatkowo potrzebne do budowy samolotu lecz nie będzie tego zawierał zestaw i gdzie to można kupić oprócz modelarskiego

3 czy musi być koniecznie użyty klej typowy do balsy, czy nie nadaje się jakiś super glue albo coś innego powszechnie dostępnego w małym mieście

4 czy macie jakiś link ze ZDJĘCIAMI z postępu prac żebym w przybliżeniu mógł poznać co i jak

5 a i jak przytwierdza się papier pokryciowy do szkieletu też na klej?

żeby nie było że nie mam kompletnie doświadczenia z modelarstwem a zabieram się za taki model to muszę powiedzieć że posklejałem bardzo dużo plastików Gromki śmiech i trochę latam na rc :lol: [/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Stecio,

Czytając Twój post stwierdziłem, że można po tym zrobić dwie rzeczy:

- pierwsza to zignorować go i zapomnieć

- druga to jednak odpowiedzieć...

Ta pierwsza opcja byłaby jednak zbyt łagodną karą dla Ciebie, zatem pozwolę sobie trochę po pastwić się nad Tobą.

 

I tak:

witam wszystkich

 

Jak dołączasz do jakiejś społeczności internetowej, to wypadałoby zerknąć najpierw tutaj:

http://pfmrc.eu/viewforum.php?f=45

 

Idźmy dalej:

zalicytowałem model guillows:

http://allegro.pl/item491...9_guillows.html

i tutaj moje kilka pytań ponieważ to mój pierwszy model z balsy i do tego gumówka:

1 czy to dobry wybór na początek

Na początek czego? Nauki składania czegokolwiek z balsy ? Czy na początek przygody z modelarstwem samolotowym RC?

Doprecyzuj.