malin_pl Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Witam Jestem bardzo początkującym osobnikiem w tej tematyce i proszę o wyrozumiałość co do treści postu Poszukuję jakiejś instrukcji po polsku do RC który jest przy tym modelu, to jest 4 kanałowa aparatura a nazywa się RCM Pelikan. Dziś próbowałem polatać samolotem i qrcze niby ma ciąg do przodu ale jak go puszczałem to od razu pikował w dól mimo ze lotkę skierowałem do siebie to znaczy była wychylona do dołu. pozdrawiam malin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbert Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Slucham????? A mozesz jasniej? Drazek bierzesz na siebie , a SW w modelu w ktore strone idzie wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_pl Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 drążek biorę do siebie a lotka wtedy idzie do dołu, a jak daje drążek od siebie to lotka idzie do góry pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbert Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 No to co się dziwisz że walisz w ziemie skoro sam focusowi "wydajesz" takie polecenie? Przecież powinno być odwrotnie , jak drążek na siebie to ster wysokości w góre. Poza tym to nie jest lotka tylko ster wysokości. Lotki to zupełnie inna bajka. Przełącz revers w aparaturze. Zapoznaj się też z regulaminem , bo ani nie odwiedziłeś powitalni , ani nie posiadasz awatara, wieku a już wpis skąd jesteś kwalifikuje Cie do szybkiej interwencji moderatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...