Jump to content

Witam


Recommended Posts

Witaj.

Mająć 15 lat też troche grywałem na gitarze .

Zazwyczaj Sleyera ,Metallice oraz Megadeth .

Ale zakochałem się w lotnictwie i teraz poza osterą muzą przy jeżdzie powyżej 150 z metalem nie mam kontaktu.

Link to comment
Share on other sites

No SLAYER jest wypas :) prócz tego gram Vadera, Behemotha, Cannibal Corpse, ale również lżejsze klimaty np Iron Maiden, metallica, Hammerfall czy Rzeszowskie Monstrum obecnie mam prawie 17 lat. Mój avatar zaraz wyślę Jeszcze raz wszystkich witam :) i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest slawekmod

Witaj.Ja też kiedyś grywałem na gitarce, robiłem wtedy wzmacniacze lampowe ( gdybyś potrzebował jakiś lamp do wzmacniaczy to daj znać -mam mnóstwo ) Słucham różnej muzyki ale z gitarowej ZZ TOP, JOE SATARIANI VAH HALEN itp.Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Addriano

Witam

Miło powitać swojego imiennika no i również gitarzyste. Powiedz jeszcze ze jezdzisz motocyklami. To zaczne sie mocno zastanawiać czy nie jestem sklonowany ;)

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Niestety Bartek my się nie spotkaliśmy, jak kumple jechali na ten piknik ja byłem chory:/

 

Adrian nie jeżdżę jeszcze na motorze ale bardzo mnie ciągnie do crossowych, za jakiś rok planuję kupno KTM-a 250cc, fundusze już mam za rok zrobię prawko i wszystko ok :) Mieszkam w mieście więc narazie nie iałbym co z tym robić :)

 

Widzę że jest tutaj szersze grono słuchające ciężkiej muzyki

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

na początek ktm 250 w 2t to dużo za dużo :) najlepiej jak chcesz endurko to klx 250, dr350, xr400 ewentualnie huske te410 ale to też będzie za dużo. W terenie może 125 w 2T nieźle sponiewierać wytrawnego motocykliste a to tylko 125 cmm :lol:

 

 

a jak chcesz 2T to ze 125 huska wr, kawa kdx, aprilla rx

Link to comment
Share on other sites

Guest Addriano

E tam widac ze chłop do najmniejszych nie nalezy to CRF250 w 4T bedzie w sam raz a crossowe 4,5 setki nawet w 4t potrafi niezle zponiewierac. A co do mojej FZR to prawda ale mam jescze 2 asy w rękawie. Nieśmiertelna wieśke w stanie orginalnym i ZyGzAkA 1100 z którego aktualnie powstaje powstaje funbike (bądz inny street ;) )

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest slawekmod

Ja swój wzmacniacz lampowy chciałem zrobić w polerowanym drewnie (100W końcówka 4x EL34)ale jak się ożeniłem nie mam już gitary, spokoju , za to mam niedokończony wzmacniacz i oczywiście mam żonę :lol: Pozdrowienia :

Link to comment
Share on other sites

My też cię witamy serdecznie :D

Ja i mój brat też gramy na istrumentach, tylko że dętych Puzon i Trąbka, a że ja i mój brat jesteśmy bliźniakami "jednojajowymi" :D to nie jedna osoba coś wspominała już nam o braciach Golcach.

Moim "Grzecha" największym osiągnięciem, a swego czasu dużo w bigbandach grałemz bratem był udział w Złotej tarce w iławie z bigbandem kopalmi konin, był to mój osobisty sukces :D

Fajnie było i fajne czasy, a teraz jużmniej czasu na granie, a więcej na latanie :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.