gumowy Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Witam mam pytanie ponieważ jestem laikiem w tych tematach chciałem zapytać profesjonalistów czy jest możliwe zwiększenie zasięgu w echosondzie bezprzewodowej wędkarskiej do 200m. Jeżeli tak to jakie koszty mogą być z tym związane? Z góry dzięki i pozdrawiam podaję link: http://www.allegro.pl/item501431119_profesjonalna_echosonda_bezprzewodowa_instr_pl.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Czy to jest zwiazane z polowem latajacych ryb ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumowy Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 No niestety nie. Jest to doposażenie pływającego modelu który jest użytkowany przez wędkarzy do wywozu przynęt na bardzo dalekie odległości. Wiem ,że nie jest to temat typowo z waszej bajki ale może znajdzie się jakiś kolega który pomoże mi w tym temacie. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomisław Piotr Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Ja to nie bardzo rozumiem. Czy ta echosonda bezprzewodowo mierzy np. głebokośc czy przesyła obraz do jakiegoś innego odbiornika. Czy chodzi o 200m głebokości, czy odległości? Czy np. jeśli wypłynie 20 m. w jezioro to widzisz co ona wskazuje? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...