Skocz do zawartości

Prośba o identyfikację silnika


Osa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Witajcie.

Trafiła do mnie podłoga do autka spalinowego z silnikiem.

Silnik muszę umyć i na bank wymienić łożyska. Po namoczeniu silnik puścił i mogłem go rozebrać. Mogę przystąpić do dalszego szorowania i remontu.

Problemem jest typ, model, producent silnika bo brak iglicy i śruby mocującej gaźnik.

Pomożecie?a42fde9a44526ebc2d883643f291066c.jpg

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

29ac42d53e7ee4730ea56e1da6f2863f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No kurcze dziękuję za odzew. Podłoga chwilowo dla mnie niedostępna ale jak tylko się do niej dorwę to "obfocę" ją z każdej strony.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Hmm, twarde dowody! Chyba nie zaczniecie majtek zdejmowac...

 

Silnik wyglada na lata dziewiecdziesiate, moze wczesne dwutysieczne. Wowczas na rynku pelno klonow istnialo, wiec latwo sie pomylic.

 

Jesli dobrze zrozumialem, brakuje jedynie srubki mocujacaj gaznik oraz iglicy. Zeby dobrac pasujaca srubke (sadzac ze zdjecia typuje na M3 ?) przeciez nie trzeba znac marki silnika. Mysle, ze iglice tez daloby sie dobrac od innego silnika, a w razie potrzeby jej koncowke odrobinke podszlifowac/podtoczyc, bo przeciez chodzi tutaj jedynie o stozek o kacie nachylenia utrzymanym dla wiekszosci silnikow o podobnej pojemnosci w dosyc waskim zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, mr.jaro napisał:

Hmm, twarde dowody! Chyba nie zaczniecie majtek zdejmowac...

 

Silnik wyglada na lata dziewiecdziesiate, moze wczesne dwutysieczne. Wowczas na rynku pelno klonow istnialo, wiec latwo sie pomylic.

 

Jesli dobrze zrozumialem, brakuje jedynie srubki mocujacaj gaznik oraz iglicy. Zeby dobrac pasujaca srubke (sadzac ze zdjecia typuje na M3 ?) przeciez nie trzeba znac marki silnika. Mysle, ze iglice tez daloby sie dobrac od innego silnika, a w razie potrzeby jej koncowke odrobinke podszlifowac/podtoczyc, bo przeciez chodzi tutaj jedynie o stozek o kacie nachylenia utrzymanym dla wiekszosci silnikow o podobnej pojemnosci w dosyc waskim zakresie.

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.