Skocz do zawartości

ENYA 35 / Model 5224


Soldiercolt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dostałem dwa samoloty z silnikami jeden jest zatarty zalałem go na razie jakimś smarem bo nic innego pod ręką nie mam.

Mam do was kilka pytań, chciałem zacząć zabawę z modelami RC ale jestem w tym temacie zielony.

No więc na początek pytanie o silnik OS FS-40 - prawdopodobnie jest zatarty, tłok stoi w miejscu nie mam pojęcia czym go zalać żeby puściło. I gdzie kupie uszczelki do tego konkretnego modelu?

 

Drugie pytanie mam samolot z silnikiem Enya 35 model 5224. Co potrzebuje żeby go uruchomić? Jakiego paliwa użyć i gdzie takie kupie?

Części do takiego silnika ciężko znaleźć? Ze strony producenta czy któryś sklep ma części do tego modelu?

 

Gdzieś znajdę jakieś proste poradniki jak to wszystko złożyć do kupy żeby działało?

 

 

Z góry dziękuję za pomoc!

Miłego dnia i wiatru pod skrzydłami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Tjäna Norge !