Bubus1940 Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 Mam silnik DLA56. Na jesieni wymieniałem w nim łożyska. Założyłem SKF ze wstępnym luzem. Okazało się że po wylataniu ok 10l paliwa na wale pojawił się luz. Śmigło sprawdzałem-jest dobre. Jutro kupię nowe łożyska. Moje pytanie jest następujące. Czy trzeba w łożyskach zdejmować uszczelniacze? Ostatnio były założone ale spotkałem się z różnymi opiniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 11 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 2 minuty temu, Bubus1940 napisał: Mam silnik DLA56. Na jesieni wymieniałem w nim łożyska. Założyłem SKF ze wstępnym luzem. Okazało się że po wylataniu ok 10l paliwa na wale pojawił się luz. Śmigło sprawdzałem-jest dobre. Jutro kupię nowe łożyska. Moje pytanie jest następujące. Czy trzeba w łożyskach zdejmować uszczelniacze? Ostatnio były założone ale spotkałem się z różnymi opiniami Ja w moich ( ale to metanole ) zostawiam tylko ten od strony piasty. Reszta smietnik. Moze w benzynach postepuje sie inaczej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubus1940 Opublikowano 12 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Dzisiaj wziąłem do ręki silnik i zacząłem zastanawiać się nad jedną rzeczą. Mianowicie u mnie pomiędzy łożyskami nie ma tulejki dystansowej. Według mnie powinna być. Jak to jest u Was Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubus1940 Opublikowano 12 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Łożyska pierwszy raz wymieniałem w zeszłym roku i nie pamiętam, czy fabrycznie były czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubus1940 Opublikowano 12 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 U mnie tulejki nie było i wydaje mi się, że łożyska były za bardzo ściśnięte do siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Może właśnie przez brak tulejki łożyska pracowały z dużym napięciem i przez to szybciej się wypracowały. Ja bym na łożysko zewnętrzne dał 2RS ale z wyjętą osłonką od wewnątrz silnika a środkowe otwarte. Trochę lepiej będą smarowane. I koniecznie tulejka dystansowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 W moim silniku DLE 55 jest tuleja dystansowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubus1940 Opublikowano 12 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Silnik kupiłem jako używany. Tulejka będzie dorobiona. Zastanawiam się tylko nad zdjęciem osłon łożysk i pozostawieniu tylko zewnętrznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Ja w moim DL50 miałem tuleję i wewnętrzne łożysko było bez uszczelniaczy a od piasty miało uszczelniacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubus1940 Opublikowano 14 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Silnik złożony. Zastosowałem łożyska SKF 2RS z luzem C3. Pomiędzy łożyska wstawiłem tulejkę dystansową. Poniżej mail otrzymany od DLA sales2@dlaengine.com Dear Grzegorz, Thanks for your e-mail. Re the bearing, yes,we use the sealant. Pelase kindly ref. Any other question, welcome to contact with us. Thanks!. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi