Skocz do zawartości

Elektro Junior S


Dj.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 200
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Mam nadzieje że nie, zrobiłem otwory chłodzące. W innym juniorze lata Jeti 25, siedzi pod pakietem (ciasno ale nie miałem inwencji gdzie go umiescic) po locie jest ciepły... Jeti spin 33 dlatego że obsługuje dużo wiecej serw (u mnie 7) niż tzw standardy - nie dla szpanu...

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam dalszy ciąg przeróbek juniora. Tym razem zdjecia pokazuja: odciete lotki i klapy na pierwszej fotografi.

 

p1060032jy0.jpg

 

 

Tu już po montażu zawiasów i popychaczy serw.Skrzydło jest gotowe.

 

p1060034md9.jpg

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Tak, dokładnie wzdłuż górnej pow profilu, zresztą lotka także - tak niemcy zaprojektowali. Ja odciąłem lotke i wyciąłem (ze skosem )klape, wszystko zawieszone na zawiasach.

 

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Mogłeś go zrobić na dolnej powierzchni. Wtedy oraz przy założeniu, że od góry zakleisz szczelinę to masz "cały" profil, bez zaburzeń. Czepiam się klap bo z tego co wyczytałem będziesz ich raczej używał do lądowania (?) więc w locie bedą ustawione normalnie. Teraz masz tam dużą szczelinę co w pewnym stopniu zaburza przepływ powietrza i psuje "czystość profilu".

Opublikowano

Witam

Rafał B. po mojemu Dj. wykonał klapy najpoprawniej jak można było dla tego modelu. Junior S lotki ma już wycięte fabrycznie i zawias jest w nich zrobiony na górnej powierzchni skrzydła, zatem klapy wypadało zrobić tak samo jak lotki aby nie burzyć estetyki profilu. Można się również pobawić i wyciąć fabryczne lotki, wyciąć klapy i zamontować je bezszczelinowo, tylko czy dla tego modelu i do tych celów do jakich jest on przystosowywany warto?

Opublikowano

Lotki powinny mieć zawias na górnej powierzchni skrzydła gdyż do dołu wychylają się mniej. Więc szczelina u dołu będzie mniejsza jak w odwrotnej sytuacji. Klapy wychylają się natomiast do dołu. Więc zawias na dole plus minimalna szpara u góry. Mówię tak, bo w większości modeli tak się właśnie robi.

Opublikowano

Witam

Rafał OK, masz rację, nie kwestionuję Twojej poprzedniej wypowiedzi tylko dla tego modelu i dla tych potrzeb do jakich będzie służyć nie ma to większego znaczenia.

Opublikowano
psuje "czystość profilu

 

Widziałeś z bliska juniora, czy inne podobne jemu"elaporowe konstrukcje"? Nie ma tu mowy o czystosci profilu, nadlewy, pozostałosci po wlewce formy i wiele innych... Mnóstwo tego, naprawde nie wiele pomoże klapa zawieszona u góry czy u dołu - może tylko estetyka - ale co z resztą w/w pozostałosci? Takie zawieszenie klap zastosowałem już w kilku modelach (fakt że to "elapory" i w wiekszosci multiplexa) i zawsze sprawdzało sie doskonale.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Tak pianki - trafne okreslenie. Gdzieś w sieci czytałem o 'tackolotach" - modele wykonane z tacek na zywnośc , depronowych tacek. Pianka, solidpor, elapor itp. fajnie lataja, a junior jest naprawde udany mimo swojej chropowatosci...

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Wracając do prac nad modelem: dziś przyszła pora na połączenie wszystkiego razem i skonfigurowanie z aparaturą. Udało sie, dokładne dostrojenie jak zwykle w locie. Pobawiłem sie także regulatorem. Wspomniałem że to jeti spin33 - drogi(są i droższe), ale dokupiłem fajne urządzonko - JetiBOX. Naprawde można wiele funkcji poustawiac, dostosowac. Ciekawa wydała mi sie opcja zmiany wirowania silnika bez koniecznosci przepinania przewodów silnik-regulator. Poprostu wybiera sie w menu JetiBOX-a obroty w lewo lub w prawo i tak pozostaje. Mysle teraz nad uchwytem - łożem do aparatu. Chciałbym zrobic regulowane pochylenie... Zobaczymy. Jak wymysle cos sensownego to oczywiscie pokaże na fotkach jak wyszło.

 

 

Pozdrawiam.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czy mógłbyś umieścić fotkę zawiasów lotek i klap? ciekawy jestem jak są wykonane - jeżeli możesz i nie jest to jakaś tajemnica ;)

Opublikowano
zawiasów lotek i klap

 

To żadna tajemnica, zawiasy klap wklejone ciut poniżej górnej płaszczyzny profilu, lotki natomiast po środku swojej grubosci. Ponieważ jest to elapor(solidpor) i każde naciecie i wsuniecie w teen otwór np. zawiasu o gr 1mm powoduje paskudne zgrubienie, dlatego "zawieszam" lotki i klapy na takich:

http://www.cyber-fly.pl/produkt-264.html

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Co mu się stało?

Jak to co, w wyniku poprzednich kraks pękła rurka, która niestety w standardzie jest dość słaba, a kolesie tego nie sprawdzili i taki finał.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No to i my to znaczy mój brat ma Juniora s 1 lot hmm coś nie tak z lotkami na lądzie niby wszystko ok, a w powietrzu kicha potem się uspokoiło zresztą zobaczcie sami

Jedno jest pewne lata inaczej niż EG wydaje mi się że jest bardziej agresywny

Film słabej jakości bo to wieczór już był 17:00 godz

http://www.vimeo.com/3299619

Opublikowano

Ja stawiam spalenie regulatora na - 1. pakiet 3s i nie wydolil pradowo? 2. dostal sie snieg/wilgoc/woda

 

Lotki - serwa tp90 badz hxt900? Slyszalem o przypadkach ze w ujemnej temperaturze niektore odmawiaja wspolpracy.

 

Reasumujac - ja wciaz czekam na wiosne :D

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.