Bodzioch Opublikowano 26 Czerwca 2020 Opublikowano 26 Czerwca 2020 W sklepie z profesjonalnymi narzędziami kupiłem kosę spalinową DEMON RQ580. Okazało się że ma krzywy kosz sprzęgła, bije że ho ho. Jakbym to złożył i odpalił mogło być ciekawie. Film na YT żeby zobaczyli Mail do sklepu w poniedziałek dziś otrzymałem odpowiedź: Lancę należy chwycić oburącz i skierować koszem sprzęgła ku ziemi. Stanąć na twardym podłożu. Stanowczym ruchem uderzyć lancą w podłoże. Spowoduje to prawidłowe osadzenie kosza sprzęgła. Lub też włożyć w imadło i ścisnąć. Jak dla mnie to bardzo ciekawy ten sklep i serwis.
a74BACK Opublikowano 26 Czerwca 2020 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Czego się spodziewałeś po bardzo tanim chińczyku ? Mam podobną płaciłem 250zł chyba i działa do dzisiaj. Twoja wymaga przeglądu zerowego ? Weź to w imadło mocno "pierdzielnij" i będzie ok ?
Bodzioch Opublikowano 26 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2020 Ja nie wymagam cudów za te pieniądze. Na tokarce zostało wycentrowane i kosa odpalona działa. Chodzi mi o podejście sklepu , ich serwisu do klienta. Towar przed wysyłką powinien zostać sprawdzony i wysłany sprawny a nie żebym ja musiał sam sobie naprawić i to w jaki sposób. Troszkę silniczków żarowych i benzynowych miałem i trochę się orientuje w temacie mechaniki ale przez myśl mi nie przeszło żeby tak naprawiać. Wystarczyło żeby podesłali sprawny kosz sprzęgła i po sprawie . Jutro jak pogoda pozwoli zrobię male koszenie, zobaczymy jak działa.
a74BACK Opublikowano 26 Czerwca 2020 Opublikowano 26 Czerwca 2020 Od sklepów nie spodziewaj się niczego oprócz niskiej ceny i fv/paragonu. ? PS Mi się w takim g... rozleciała obudowa filtra powietrza. Muszę kupić nową, bo nie da się jej już skleić.
d9Jacek Opublikowano 28 Czerwca 2020 Opublikowano 28 Czerwca 2020 W dniu 26.06.2020 o 09:18, Bodzioch napisał: Jak dla mnie to bardzo ciekawy ten sklep i serwis. odstawiłem ich od cyca, kupuję w" Castoramie" , 0 przegląd obowiązkowy, żadnych problemów z wymianą ,gwarancja działa, też sprzedają chińszczyznę pod marka własną - daja 2 czy 3 lata gwarancji
dimmus Opublikowano 28 Czerwca 2020 Opublikowano 28 Czerwca 2020 Bądźmy szczerzy. Kupujesz chińczyka za 400, stihl o tych samych parametrach kosztuje 1800, to czego się spodziewać? Mój chińczyk za 400 wytrzymał 3 sezony koszone 4-6 razy po 20 - 30 minut i rozleciał się tak że nie opłacało się naprawiać. Kolega w tym samym czasie kupił używanego stihl za 600, a było to dobre 5 lat temu. Do dzisiaj działa. Pomijam podejście sklepu do tematu, bo nie tak raczej się załatwia, ale jak sprzedajesz 30 - 50 sztuk dziennie, to nie ma opcji żeby na każdą sztukę patrzeć, a jak byś zobaczył że karton otwierany, to byś pisał że jest po zwrocie i nie chcesz. Przy zakupach przez Internet możesz zwrócić do 14 dni bez podawania przyczyny, więc jak nie pasuje to skorzystaj i oddaj.Kolega - biznesmen za 5 zeta, swojwojego czasu ( ładnych kilka lat wstecz) sprowadził z chin 100 skuterów, z czego 40 od razu przeznaczył na części i reklamacje, z pozostałych 60 i tak miał zysk. Taka chińska filozofia. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka 1 1
pacek Opublikowano 30 Czerwca 2020 Opublikowano 30 Czerwca 2020 a ja kupiłem od nich rzecz, której jak się okazało nie mieli, po 2 tygodniach ustalania gdzie przesyłka zadzwoniła do mnie przemiła pani i poinformowała, że doszło do nieporozumienia i prosiła żebym podał konto to zwrócą mi kasę. Następnego dnia dostałem maila, że owszem zwrócą ale za 2 tygodnie. tak więc nie maiłem towaru ani kasy przez miesiąc. Nie jestem już zainteresowany zakupami w tym sklepie.
Rekomendowane odpowiedzi