Skocz do zawartości

Sklep tooles.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W sklepie z profesjonalnymi narzędziami kupiłem kosę spalinową DEMON RQ580.

Okazało się że ma krzywy kosz sprzęgła, bije że ho ho. Jakbym to złożył i odpalił mogło być ciekawie.

Film na YT żeby zobaczyli 

Mail do sklepu w poniedziałek dziś otrzymałem odpowiedź:

Lancę należy chwycić oburącz i skierować koszem sprzęgła ku ziemi. Stanąć na twardym podłożu. Stanowczym ruchem uderzyć lancą w podłoże. Spowoduje to prawidłowe osadzenie kosza sprzęgła. Lub też włożyć w imadło i ścisnąć. 

Jak dla mnie to bardzo ciekawy ten sklep i serwis.

Opublikowano

Czego się spodziewałeś po bardzo tanim chińczyku ? Mam podobną płaciłem 250zł chyba i działa do dzisiaj. Twoja wymaga przeglądu zerowego ?

 

Weź to w imadło mocno "pierdzielnij" i będzie ok ?

Opublikowano

Ja nie wymagam cudów za te pieniądze. Na tokarce zostało wycentrowane i kosa odpalona działa.

Chodzi mi o podejście sklepu , ich serwisu do klienta. Towar przed wysyłką powinien zostać sprawdzony i wysłany sprawny a nie żebym ja musiał sam sobie naprawić i to w jaki sposób. Troszkę silniczków żarowych i benzynowych miałem i trochę się orientuje w temacie mechaniki ale przez myśl mi nie przeszło żeby tak naprawiać.

Wystarczyło żeby podesłali sprawny kosz sprzęgła i po sprawie .

Jutro jak pogoda pozwoli zrobię male koszenie, zobaczymy jak działa.

Opublikowano

Od sklepów nie spodziewaj się niczego oprócz niskiej ceny i fv/paragonu. ?

 

PS Mi się w takim g... rozleciała obudowa filtra powietrza. Muszę kupić nową, bo nie da się jej już skleić. 

Opublikowano
W dniu 26.06.2020 o 09:18, Bodzioch napisał:

Jak dla mnie to bardzo ciekawy ten sklep i serwis.

odstawiłem ich od cyca,  kupuję w" Castoramie" , 0 przegląd obowiązkowy,  żadnych problemów z wymianą   ,gwarancja działa, też sprzedają chińszczyznę pod marka własną - daja 2 czy 3 lata gwarancji

Opublikowano

Bądźmy szczerzy. Kupujesz chińczyka za 400, stihl o tych samych parametrach kosztuje 1800, to czego się spodziewać? Mój chińczyk za 400 wytrzymał 3 sezony koszone 4-6 razy po 20 - 30 minut i rozleciał się tak że nie opłacało się naprawiać.

Kolega w tym samym czasie kupił używanego stihl za 600, a było to dobre 5 lat temu. Do dzisiaj działa.

Pomijam podejście sklepu do tematu, bo nie tak raczej się załatwia, ale jak sprzedajesz 30 - 50 sztuk dziennie, to nie ma opcji żeby na każdą sztukę patrzeć, a jak byś zobaczył że karton otwierany, to byś pisał że jest po zwrocie i nie chcesz. Przy zakupach przez Internet możesz zwrócić do 14 dni bez podawania przyczyny, więc jak nie pasuje to skorzystaj i oddaj.

Kolega - biznesmen za 5 zeta, swojwojego czasu ( ładnych kilka lat wstecz) sprowadził z chin 100 skuterów, z czego 40 od razu przeznaczył na części i reklamacje, z pozostałych 60 i tak miał zysk. Taka chińska filozofia.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

  • Lubię to 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

a ja kupiłem od nich rzecz, której jak się okazało nie mieli, po 2 tygodniach ustalania gdzie przesyłka zadzwoniła do mnie przemiła pani i poinformowała, że doszło do nieporozumienia i prosiła żebym podał konto to zwrócą mi kasę. Następnego dnia dostałem maila, że owszem zwrócą ale za 2 tygodnie. tak więc nie maiłem towaru ani kasy przez miesiąc. 

Nie jestem już zainteresowany zakupami w tym sklepie.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.