Skocz do zawartości

Problem z odbiornikiem


Kangur5537
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

 Akumulator po dłuższej jeździe się rozładowuje i napięcie BECa jest za niskie i odbiornik nie pracuje , po chwili bez pracy silnika napędowego napięcie zawsze się trochę podniesie i odbiornik zaczyna pracować. Zmieniałeś pakiet zasilający na inny sprawny. Jaki czas pracy poprawnej modelu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawnie zaprogramowany regulator nie dopuszcza do spadku napięcia poniżej niezbędnego do prawidłowego działania odbiornika i serw. System wykrywania niskiego napięcia należy skontrolować w sposób opisany w instrukcji tego modelu(opisano szczegółowo). Istotnym dla właściwego działania BEC jest rodzaj stosowanych pakietów, tzn. czy jest to Lipo czy NiMh.

Przed jazdą sprawdź zasięg.

Generalnie wszystko jest szczegółowo opisane w instrukcji.

Na podstawie tak skąpych informacji trudno stawiać diagnozę. Przyczyny zakłóceń mogą być różne od konfiguacji regulatora poprzez odbiornik, wadliwe serwo i wiele innych.

Może być tak jak napisał kolega w poprzednim poście, jeżeli używasz Lipo, a wykrywanie niskiego napięcia masz wyłączone.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Posiadam Akumulator Lipo 3 cell 11.1v 6400mah Bodzioch nie zmieniałem pakietu ale zrobię to bo może mi pomoże. A co do jazdy "Akumulator po dłuższej jeździe się rozładowuje i napięcie BECa jest za niskie i odbiornik nie pracuje"  wież co gubię zasięg nawet gdy mam naładowany akumulator i czasami nawet po 5mn jazdy trace kontrole, a czasami po dłuższej jeździe jak napisałem w Pytaniu.

Pozdrawiam Filip. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jak wygląda utrata kontroli nad modelem. Model sam jedzie w różne strony czy się zatrzymuje. Jaki tam jest odbiornik czy posiada Failsafe ? Antena w odbiorniku też może ulec  uszkodzeniu. Może też serwo się blokuje obciążając BECa i napięcie  5V spada. Przyczyn może być kilka. Zmień miejsce w którym jeździsz , zakłócenia też wchodzą w grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Gdy tracę kontrolę nad pojazdem nic nie mogę zrobić tak jakby się powoli zatrzymywał, a po chwili czekania nawet gdy jest 5m obok mnie znowu mam kontrole nad modelem. Mój Odbiornik posiada FailSafe 6533 Traxxas: Odbiornik 5 kanałowy z systemem TSM i Telemetrią. Wymienię Antenę na nową i zmienię miejsce gdzie jeżdżę i zobaczę co dalej jak coś będzie się działo to wrócę i napisze :).

Oki188: Jak wymiana anteny i zmiana miejsca nie pomoże kupie kondensator i zobaczę czy się poprawi.

Pozdrawiam Filip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja typuje na zbyt duzy pobor pradu. W takim przypadku napiecie na chwilke pada na kolana i wlacza sie failsafe. Uklady 4WD charakteryzuja sie wiekszymi oporami w stosunku do 2WD, co odbija sie na odpowiednio wiekszym poborze pradu. Dotyczy to takze serwomechanizmow kierowania przednimi kolami. Byc moze czesc winy za ten stan rzeczy ponosi dodatkowo jakies slabnace ogniwo pakietu. Zanim wymienisz antene, sprawdz na innym, najlepiej nowym pakiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.