Hubson7 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Mam na imię Hubert, jestem początkującym modelarzem, mieszkam w Koszalinie, będę tutaj czytał tematy które mnie interesują, zadawał pytania na moje problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Jet już prawie dobrze. Niestety ale nadal słabo przeczytałeś regulamin. Poczytaj o avatarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubson7 Opublikowano 24 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Avatar jest ograniczony i to największy możliwy rozmiar u mnie, nwm o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem jedno zdanie o avatarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubson7 Opublikowano 24 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Nie dam rady; 1 plik był większy niż maksymalny rozmiar pliku 50,176kB i został pominięty OK n Nie posiadam zdjęcia które przedstawia jakąkolwiek rzecz które ma taki rozmiar. Zmieścił się sam statecznik ze zdjęcia mnie z modelem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...