Tofik Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Witam.Jestem nowy na forum.Dostałem ostatnio uzywany silnik angielskiej firmy Irvine.Czy te silniki są dobrej jakości?Jakie paliwo? Jak uruchamiać? pozdrawiam Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Powinieneś być z niego zadowolony.co do paliwa podaj pojemność silniczka,gdyż przykładowo dla silnika 2,5ccm a 10cc paliwo bedzie różniło się zawartością nitro.Co do uruchamiania to bylo juz wiele razy wałkowane na forum,opcja szukaj twoim przyjacielem :roll: .Dobrze byłoby gdybyś załączył jakieś zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tofik Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Co to tnaczy Powinienes byc z niego zadowolony?? jest dobrej jakości?? pojemnosc 3,5ccm prosze o podanie rodzaju paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Będzie Pan zadowoloooony . Paliwo - olej 20%, nitro 5%, reszta metanol. Najlepiej gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil6593 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 olej 20% Olej naturalnie rycynowy. Jeżeli silnik jest gotowy do uruchamiania i jest już w hamowni to: 1.Odkręć iglicę o 3 obroty; 2.Daj na max przepustnicę; 3.Przyłóż palec na wlot powietrza i zakręć śmigłem tyle razy aż zaciągnie paliwo i puść palec i zakręć ze dwa razy; 4.Zmniejsz przepustnicę do 1/3 i załóż żarkę i próbuj. Jak nie pali to kilka kropel na tłok (2-3) i próbuj.Mam taki silnik który bez podlania nie pryczy nawet , a kilka kropel i działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Olej naturalnie rycynowy. Znakomita większość paliw dla silników dwusuwowych lotniczych opartych jest na olejach które są mieszaniną olei syntetycznych i rycynowego. Dlaczego polecasz czysty olej rycynowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Jak nie pali to kilka kropel na tłok (2-3) i próbuj.Mam taki silnik który bez podlania nie pryczy nawet , a kilka kropel i działa. Noooo to masz super silnik w super stanie. Jak już to do gaźnika a nie na tłok,bo możesz urwać korbę.A w dzisiejszych czasach rycyna to jest dobra na przeczyszczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil6593 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Noooo to masz super silnik w super stanie. To już starocie na ostatkach kompresji :wink: Jak już to do gaźnika a nie na tłok,bo możesz urwać korbę Mi się nigdy tak nie popsuł :| rycyna to jest dobra na przeczyszczenie Ja wole sprawdzone rzeczy :wink: .Bez komentarza.Pozdrawiam Kamil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swift Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Witam Na stronie tego angileskiego sklepu, który od wielu lat sprzedaje silniki Irvine, w dziale porad dotyczących paliwa jest dla silników Irvine zalecane paliwo: 18-20% oleju (w tym 2% oleju rycynowego) i 5% nitrometanu. http://www.justengines.unseen.org/acatalog/Model_Fuel_Info.html Pozdrowienia PP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.