Tofik Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Witam.Jestem nowy na forum.Dostałem ostatnio uzywany silnik angielskiej firmy Irvine.Czy te silniki są dobrej jakości?Jakie paliwo? Jak uruchamiać? pozdrawiam Tomek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrad Posted January 9, 2009 Share Posted January 9, 2009 Powinieneś być z niego zadowolony.co do paliwa podaj pojemność silniczka,gdyż przykładowo dla silnika 2,5ccm a 10cc paliwo bedzie różniło się zawartością nitro.Co do uruchamiania to bylo juz wiele razy wałkowane na forum,opcja szukaj twoim przyjacielem :roll: .Dobrze byłoby gdybyś załączył jakieś zdjęcia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofik Posted January 10, 2009 Author Share Posted January 10, 2009 Co to tnaczy Powinienes byc z niego zadowolony?? jest dobrej jakości?? pojemnosc 3,5ccm prosze o podanie rodzaju paliwa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Będzie Pan zadowoloooony . Paliwo - olej 20%, nitro 5%, reszta metanol. Najlepiej gotowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil6593 Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 olej 20% Olej naturalnie rycynowy. Jeżeli silnik jest gotowy do uruchamiania i jest już w hamowni to: 1.Odkręć iglicę o 3 obroty; 2.Daj na max przepustnicę; 3.Przyłóż palec na wlot powietrza i zakręć śmigłem tyle razy aż zaciągnie paliwo i puść palec i zakręć ze dwa razy; 4.Zmniejsz przepustnicę do 1/3 i załóż żarkę i próbuj. Jak nie pali to kilka kropel na tłok (2-3) i próbuj.Mam taki silnik który bez podlania nie pryczy nawet , a kilka kropel i działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin133 Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Olej naturalnie rycynowy. Znakomita większość paliw dla silników dwusuwowych lotniczych opartych jest na olejach które są mieszaniną olei syntetycznych i rycynowego. Dlaczego polecasz czysty olej rycynowy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-150 Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Jak nie pali to kilka kropel na tłok (2-3) i próbuj.Mam taki silnik który bez podlania nie pryczy nawet , a kilka kropel i działa. Noooo to masz super silnik w super stanie. Jak już to do gaźnika a nie na tłok,bo możesz urwać korbę.A w dzisiejszych czasach rycyna to jest dobra na przeczyszczenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil6593 Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Noooo to masz super silnik w super stanie. To już starocie na ostatkach kompresji :wink: Jak już to do gaźnika a nie na tłok,bo możesz urwać korbę Mi się nigdy tak nie popsuł :| rycyna to jest dobra na przeczyszczenie Ja wole sprawdzone rzeczy :wink: .Bez komentarza.Pozdrawiam Kamil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swift Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Witam Na stronie tego angileskiego sklepu, który od wielu lat sprzedaje silniki Irvine, w dziale porad dotyczących paliwa jest dla silników Irvine zalecane paliwo: 18-20% oleju (w tym 2% oleju rycynowego) i 5% nitrometanu. http://www.justengines.unseen.org/acatalog/Model_Fuel_Info.html Pozdrowienia PP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.