Jano Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 Piękny model! Lata też widać super no a silnik to naprawdę coś fatastycznego.Uznanie dla kamerzysty widać że uczy się w biegu Powodzenia w walce z podwoziem , to problem wszystkich co latają na lotniskach polowych .
darek.3333 Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Gratuluję pięknego modelu ze świetnym silnikiem. A łączka faktycznie przydałaby się dłuższa.
Tomek Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Na końcu łąki lina w w modelu haczyk, bo inaczej ciężko pocelować w lotniskowiec. Wiem ,bo ostatnio ja niedoleceniem i pzbawilam podwozia moją Katane . Ach te lotniskowce ,ciągle w ruchu . :devil:
ertman_176 Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9031
Marek_Spy Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 ale problemem nie jest generowanie dzwieku czy moc wydzielana ale glosniki !! W koncu nalezalo by zrobic pewnie ze 120 decybeli a to juz dosc duze kolumny
ertman_176 Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Niestety komplet z tego linku kosztuje ~ 250$ ale daje spore możliwości.
Depesz Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Opublikowano 13 Maja 2009 A łączka faktycznie przydałaby się dłuższa. Na początku dzięki za miłe słowa. Łączka przydałaby się dłuższa, ale przede wszystkim równa. Jutro mamy obiecany walec boiskowy, może poprawi sytuację. A co do modelu, to czekam na części do silnika, które odpadły w locie. Jak tylko je dostanę od razu jadę pomęczyć Texana w locie, no i potrenować lądowania, bo te dotychczasowe wychodziły mi dosyć kiepsko.
dlmtb Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Właśnie jestem na etapie wyboru podwozia i zastanawiam się czy nie zamontować czegoś mniej wyszukanego, czyli proste podwozie z goleniami z drutu sterowane serwem. To piękne podwozie z napędem hydraulicznym jak widać na obu filach niezbyt dobrze toleruje trawiaste pasy startowe. Jak mniemam podwozie z drutu będzie bardziej elastyczne i zamiast wyrywać śruby mocujące po prostu się ugnie. Czy może ktoś zapodać link do sklepu z mechanicznymi podwoziami do tej wielkości modeli, co Texan.? Przeszukałem siec i znalazłem podwozia tylko do modeli o wadze max 3kg. :cry:
Pawel W Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Depesz przedewszystkim gratuluje modelu z rewelacyjnym silnikiem oraz udanych oblotów. PRzegladałem zdjęcia i ... zwórć uwagę na dzwignie sterów .... te chinskie nie sa najszczęsliwsze, zapewne byly w zestawie, w modelach phoenix tez dają takie same, jest to pierwsza rzecz ktorą sie wymienia jeszcze przed pierwszym lotem. Dźwignie ze srubami mocowanymi w osi równoległej do zawiasu nie sa zbyt pewne. Jesli chodzi o snapy to tak samo ale widze ze na wysokości jest juz metalowy, na kierunku moze zostać plastik nie wiem co na lotkach. To tylko moja rada. Pozdrawiam i życze wielu udanych lotów.
dlmtb Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Odświeżam temat Depesza bo dotyczy tego samego modelu a jaj już tu pisałem. I tak po prawie ponad 15 miesiącach od zakupu i ja ulotniłem swojego Texana. :jupi: Mój model napędza silnik ASP 180FS. Z istotnych elementów wyposażenia warto jeszcze wymienić podwozie Eurokit, ale w zasadzie o tylko siłowniki i golenie. Reszta „bebechów” tego producenta okazała się taką porażką. Zastąpiłem je elementami z HK i polskich sklepów z pneumatyką. :evil: W zasadzie podwozie dalej jest do bani i przy lądowaniu potrafi skręcić się któryś z goleni, co w przypadku jednego z dzisiejszych lotów skończyło się kapotażem i uszkodzeniem kabiny. Jeżeli chodzi o model to naprawdę jest SUPER ! Może nie jestem jakimś znawcą i wieloletnim praktykiem modelarstwa lotniczego, ale dla mnie, jakość wykonania i to jak się model prowadzi w locie jest po prostu bez zarzutów. Mimo że to mój pierwszy prawdziwy sezon w modelach latających i druga, spalina po Pilatusie PC6 Porter 2,01m to opanowanie Texana nie stanowi dla mnie problemu a waga do lotu jest słuszna i wynosi aż 6,8kg. Dzięki koledze zzradek mamy kilka fotek z dzisiejszego latania i filmik. http://picasaweb.google.pl/zzradek/Texan_CM_pro?authkey=Gv1sRgCMuX1bv9rZaKtQE&feat=email#
Depesz Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 Gratuluje oblotu. Mój trafił już do kolejnego właściciela, który jest z niego równie zadowolony. To nie znaczy, że ja zrezygnowałem z AT-6, latam obecnie nieco mniejszą wersją z Top Flite o rozpiętości 180 cm. Jego największą zaletą są klapy, które w znacznym stopniu ułatwiają start i lądowanie na naszym dosyć krótkim i wyboistym lotnisku.
dlmtb Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 Gratuluje oblotu. Dzięki ale mam pytanie. Jak przymocowałeś statecznik poziomy do kadłuba? W instrukcji jest tylko tyle żeby odciąć folię i po włożeniu do kadłuba posmarować od wewnątrz żywicą, co zrobiłem. Problem w tym, że statecznik praktycznie nie ma się, czego trzymać brzegi kadłuba są dość wąskie i nie stanową żadnego solidnego podparcia ani punktu zaczepienia. Dziś rano podczas lotu z duża prędkością w dół zobaczyłem jak statecznik poziomy wpada w drgania. Natychmiast wylądowałem i poddałem go oględzinom. Tak jaj przypuszczałem statecznik na skutek drgań oderwał się i trzymał się w kadłubie na słowo honoru, ale na tyle mocno, że dało się wylądować. :oops:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.