Skocz do zawartości

Nowy zakup na pierwsze RC


BialyOrzel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie mówię ze jestem w tym zielony

chcialbym kupic pierwsze RC spalinowe model najlepiej cos do lekkiego driftu jakis sedan/coupe 
na olx znalazlem fajnie pasujaca oferte pod to co bym mniej wiecej oczekiwał, tylko pytanie czy jest ono oplacalne ? ( Nie chcialbym nie wiadomo jak przeplacic )

 

https://www.olx.pl/oferta/rc-spalinowy-bmw-m3-gtr-tuning-zobacz-tanio-mozliwa-zamiana-CID767-IDFiKHQ.html

 

z tego co wyczytalem było kiedys dostepne w gazetkach do składaniach gdzie cena wynosila srednio kolo 3tys ew. zakup kolo 700zl. Pytanie czy warto kupic cos takiego na 1 model ? jak ciezko z czesciami 

a moze polecicie cos od siebie na poczatek w tym typie podobnego? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
12 godzin temu, BialyOrzel napisał:

Na wstępie mówię ze jestem w tym zielony

chcialbym kupic pierwsze RC spalinowe model najlepiej cos do lekkiego driftu jakis sedan/coupe 
na olx znalazlem fajnie pasujaca oferte pod to co bym mniej wiecej oczekiwał, tylko pytanie czy jest ono oplacalne ? ( Nie chcialbym nie wiadomo jak przeplacic )

 

https://www.olx.pl/oferta/rc-spalinowy-bmw-m3-gtr-tuning-zobacz-tanio-mozliwa-zamiana-CID767-IDFiKHQ.html

 

z tego co wyczytalem było kiedys dostepne w gazetkach do składaniach gdzie cena wynosila srednio kolo 3tys ew. zakup kolo 700zl. Pytanie czy warto kupic cos takiego na 1 model ? jak ciezko z czesciami 

a moze polecicie cos od siebie na poczatek w tym typie podobnego? 

 

 

Raczej niezbyt dużo użytkowników samochodów RC jest tutaj. Jeśli to Twój początek z RC to zachęcam do dołączenia do grup na Facebooku o nazwach: RC Majstry , RC from china RC maniacs from Poland - created by RC Nennox.