ultralajt Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 a jakie wyposażenie dać do takiego 2,3m deprona ? jaki silnik, regler, aku ? - motor tournigy 50-65 380kv - speed regulator tournigy sentilon 100A 12s - U-bec torunigy 7,3A 10s - rhino 8s 4900 25CmAh battery - 2s zippy 1000mAhza ubec - prop meets spezial 18*8 (upper limit for the motor) - 7* Futaba digital servo 6.4kg 0.17ms Weight 5,5kg , prop 18*8 - Thrust 9,5kg, 2780W, 97A prop 20*10 - Thrust 10kg+ , 3200W, 117A - too much for that motor prop 17*8 - Thrust 6,8kg, 2200W, 72A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Holy crap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gold Lizard Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 :shock: :shock: :shock: 8s engine + 2s bec. Cool... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 8s engine ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Wow. 2,3 m depron wing?! Amazing! :shock: :shock: :shock: 8s engine + 2s bec. Cool... Podsumowanie: Nie ma sensu takiego budowac. Lepiej zbudowac ultrona konstrukcyjnego i zamiast dawac pokrycie balsowe lub over clover (?) nadac mu wdzianko depronowe. Wegla, sosny, paskow laminatu itp. poszlo tam na kilogramy. To raczej ciekawostka a nie model do 3D. Jary, pomijaj komentarze do tego użytkownika. Tu już nie ma słów... Szpanuje angielskim którego nie zna, pisze głupoty na temat modeli. Eh... [nawet ja to widzę :shock: ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baczek Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 to i ja się pochwalę już trzecim ultron-em http://img109.imageshack.us/i/ultron6.jpg/ http://img171.imageshack.us/i/ultron1.jpg/ http://img69.imageshack.us/i/ultron2.jpg/ http://img263.imageshack.us/i/ultron3.jpg/ http://img689.imageshack.us/i/ultron4.jpg/ http://img245.imageshack.us/i/ultron5.jpg/ mam nadzieję że się podoba bo mi bardzo oczywiście nie zabrakło na skrzdyle znaku rozpoznawczego :] pozdrawiam Rafał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EKSTRA14 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Czy mógłby mi ktoś podać link do planów tego cuda??? Bardzo proszę!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorianR Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Weź się za czytanie to znajdziesz link do planów :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EKSTRA14 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Sorry, nie zauważyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ultralajt Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Plans: http://www.rcgroups.com/forums/showatt.php?attachmentid=1664377&d=1200473271 Assembly instructions: http://forum.modelarji.com/download.php?id=78206 8) Mitja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo2403691 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Witam. Buduję właśnie Ultrona 3D i nurtuje mnie jeden problem, mianowicie mocowanie silnika. Szanowni koledzy silnik mocowaliście na wprost czy robiliście jakiś wykłon? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rzeźnik Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Ja zamontowałem silnik o ciągu ponad dwukrotnie większym, niż masa modelu "na zero" i wszystko jest ok. Jakby coś było nie tak, jak być powinno, zawsze można dodać podkładki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Walenciak Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Witam, autor wątku pozwoli, że i ja przedstawię swojego Ultrona. Plany powiększyłem do rozpiętości 1100 mm i wykonałem go z depronu 6 mm. Wszystko na obrzeżach powzmacniałem balsą 6 mm. Dźwignie jak na planach oryginalnych trochę przerobiłem (odciąłem jedną połówkę) - wykonałem z płytki węglowej 0,65 mm. Przód kadłuba wzmocniłem również węglem, a po bokach dałem płaskowniki węglowe 6x1 mm. Z podwozia zrezygnowałem celowo (bo przed domem mam pełno łąk i pól do latania) i zabudowałem spód depronem. Waga pustego wyszła - to co na zdjęciu - 400 g. Trochę ciężko, ale tu nad morzem zawsze wieje wiatr i modele poniżej 400 g latają jak "gazety". Zakładam, że z całym wyposażeniem zmieszę się w okolicach 800-850 g, co przy tej rozpiętości będzie dobrą wagą. Parę fotek stanu "surowego" - planuję okleić folią oracover. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Model bardzo ładnie zrobiony, starannie... to mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbatus Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Ufff że też Ci się chciało strugać te obłe krawędzie na lotkach i sterach. I muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Piękna robota. Kwestia tylko jak to będzie latać. Będziesz musiał potężny motor tam wpakować, żeby zrobić 800 g 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Walenciak Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Dziękuję Kolegom, że model się podoba, zwłaszcza, że to mój pierwszy "depronowy" i mam nadzieję "ostatni". Chodziaż mówią "nigdy nie mów nie". Model będzie miał silnik Turnigy 3536 1400KV. Bez problemu pociągnie. Mam też Dualsky 2834 CA-9, ale są kłopoty z wyważeniem i musiałbym dołożyć ołowiu na przód. Z silnikiem Turnigy wyważa się elegancko i mam wtedy możliwość regulowania akumulatorami przesunięcie środka cięzkości do tyłu. Akumulatory LiPol o pojemności 2400 mAh 3S1P. Regulator Turnigy 40 A. Serwa - będę testował 4 x Alturn 316 MG. Zobaczymy jak się będą sprawować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Przy takim wyposażeniu to wyjdzie ciężkawy model. Myśle że pakiet bym wymienił na max 1800mAh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Prawdę mówiąc, to i 1800 do Ultrona to sporo. Wyjdzie ci niezła cegła. Ja bym dał maks 1300. Najlepiej przedłuż mocowanie silnika i daj mniejszy pakiet, za to bardziej do przodu. Poza tym, Ultron może być lekko cięższy na tył - pomaga mu to w zawisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Walenciak Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Dziękuję za cenne uwagi dotyczące pakietu. Wkradła się literówka, bo chodziło mi o pakiet Turnigy 2200 mAh. Ale pomyślę nad rozmieszczeniem wszystkiego jeszcze raz tak, aby mozliwe było wyważenie z pakietem 1500 mAh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Madrian to jest powiększona wersja: 1100mm więc pakiet 1800 tez może być Ale jeśli uda Ci się wywazyć z 1500mAh to bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.