Elvis Opublikowano 10 Marca 2021 Opublikowano 10 Marca 2021 Jako że ostatnio stałem się posiadaczem silnika 80 ccm tego producenta z fajnym wydechem i zrobił on na mnie bardzo pozytywne wrażenie - zobaczymy na jak długo ?, zrobiłem w tzw. wolnej chwili tłumaczenie instrukcji dla aparatów zapłonowych oraz samego silnika - może komuś się przydadzą. Zaznaczam, że każdy korzysta z nich na własną odpowiedzialność. Jeśli ktoś zauważy jakieś lapsusy itp. to proszę o wiadomość na priv - z góry dziękuję za każdą merytoryczną informację. Jeśli wprowadzę jakieś poprawki/uaktualnienia w plikach to będę informował. mvvs _58_irs_manual_pl_v1,0.pdf mvvs _80_irs _manual_pl_v1,0.pdf mvvs _116_irs_manual_pl_v1,0.pdf mvvs _116_np_manual_pl_v1,0.pdf mvvs _152_irs_manual_pl_v1,0.pdf mvvs _152_np_manual_pl_v1,0.pdf mvvs _175_np_ts_manual_pl_v0,1.pdf mvvs_190_cn4_manual_pl_v1,0.pdf mvvs_ICU-L_manual_PL_v_2,0.pdf mvvs_ICU-S-ICU-P_manual_PL_v_2,0.pdf 4
Elvis Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Opublikowano 11 Marca 2021 Pierwszy lot z mvvs-em ? https://www.youtube.com/watch?v=XiejD6JkBUw 1
grafitxt Opublikowano 11 Marca 2021 Opublikowano 11 Marca 2021 W starszych silnikach był stosowany zapłon EMZ1 który dosyć często ulegał uszkodzeniu. zaplon emz1 MVVS 26.pdf
Elvis Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Opublikowano 11 Marca 2021 Te nowe zapłony robi zewnętrza i ponoć bardzo ceniona firma - tak przynajmniej piszą po zachodnich forach. Mi osobiście bardzo spodobało się to automatyczne sterowanie ssaniem, fajnie to widać na tym filmiku
Elvis Opublikowano 16 Marca 2021 Autor Opublikowano 16 Marca 2021 Umieściłem ponownie pliki po małych korektach no i zrobiłem je w bardziej przyjaznych rozmiarach.
Elvis Opublikowano 1 Września 2021 Autor Opublikowano 1 Września 2021 Jako że bardzo przypadły mi do gustu mvvsy to mam kolejną 80 ?Wykonanie silnika klasa + bardzo dobre osiągi zwłaszcza z długim tłumikiem. Zestaw rzekłbym że ma wszystko co potrzeba. Gdzieś kiedyś była dyskusja dot. wagi mvvs-a więc poważyłem swoją 80-tkę i tak: - goły silnik (z gaźnikiem, bez modułu zapłon.) 2203 g, - uzbrojony silnik (świeca+śruby i podkładki śmigła, z gaźnikiem, bez modułu zapł.) 2276 g, - moduł zapłonowy icu-p 180 g
Elvis Opublikowano 19 Września 2021 Autor Opublikowano 19 Września 2021 Uaktualniłem pliki - naniosłem poprawki we wcześniejszych, dołożyłem kolejne instrukcje oraz dodatkowo są instrukcje do modułów zapłonowych ICU. Udostępniam za free ale zaznaczam że korzystanie z nich wyłącznie na własną odpowiedzialność - takie czasy.
pawelmolin Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Z jakim serwem współpracuje moduł zapłonowy? Pytałem w MVVS i dowiedziałem się, że maja być stare (chyba analogowe) serwa. Czy ktoś z kolegów ma jakieś doświadczenie, które serwo należy podłączyć?
Elvis Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Ja używam jakiegoś analogowego hiteca, na ssanie nie trzeba cudów ? Natomiast trzebaby sprawdzić jakie napięcie na serwo daje moduł HV.
pawelmolin Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Mógłbym w tej sprawie zadzwonić ?
Rekomendowane odpowiedzi