Jump to content

PZL-50 "Jastrząb" w skali 1/12 drukowany


Autsajder1983
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Tak wygląda projektant przed oblotem:

 

DSC03441.thumb.JPG.e4e404e2426a24dd295d0e220563c096.JPG

 

Po oblocie, no cóż chyba jeszcze bardziej się uśmiechał :)

 

Start z ręki bez najmniejszych problemów.

Mocy ma aż za dużo :)

Bardzo dobrze reaguje na ster wysokości, nie jest nerwowy i bez problemu można ćwiczyć niskie przeloty.

Lotki są odpowiedniej wysokości przez co jest bardzo zwrotny.

Ma mniejszą prędkość do lądowania niż np KI61 (zasługa silnika gwiazdowego :))

Zaproponowane zmiany:

- Wsporniki steru wysokości, takie jak w oryginale. Dzięki czemu ogon zyska na sztywności.

- Lotki mocowane na górnej powierzchni skrzydła. (teraz troche trawy zebrały przy lądowaniu)

- Przedłużona półka na pakiety.

 

IMG_20220116_144941.thumb.jpg.8021bcfeb266943b54e0ad4231c7582d.jpg

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, Autsajder1983 napisał:

Tak wygląda projektant przed oblotem:

 

Po oblocie, no cóż chyba jeszcze bardziej się uśmiechał :)

 

Start z ręki bez najmniejszych problemów.

Mocy ma aż za dużo :)

Bardzo dobrze reaguje na ster wysokości, nie jest nerwowy i bez problemu można ćwiczyć niskie przeloty.

Lotki są odpowiedniej wysokości przez co jest bardzo zwrotny.

Ma mniejszą prędkość do lądowania niż np KI61 (zasługa silnika gwiazdowego :))

Zaproponowane zmiany:

- Wsporniki steru wysokości, takie jak w oryginale. Dzięki czemu ogon zyska na sztywności.

- Lotki mocowane na górnej powierzchni skrzydła. (teraz troche trawy zebrały przy lądowaniu)

- Przedłużona półka na pakiety.

 

Oj - tak po oblocie uśmiechnięty od ucha do ucha.

Na żywo prezentuje się świetnie. Silnik, karabiny - miodzio.

 

Do listy zmian dodam jeszcze: 

- linie podziału blach na skrzydle + dodatkowe użebrowanie w połowie rozpiętości

- poprawić zamkniecie klapki na baterie żeby nie posiłkować się taśmą :D 

 

Filmy są - coś się zmontuje.

20220116_111631.jpg

20220116_111354.jpg

I jeszcze screen z filmu w locie

 

Screenshot_20220117-140806_Gallery.jpg

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ośmielę się wrzucić swoje 3 grosze... Jeśli w szczelinie lotek chcesz mniej trawska, to dałbym zawias na dolnej powierzchni ? I zmniejszyłbym szczelinę pomiędzy lotką i skrzydłem...  - tak mi się nasunęło montując Ki-61.

Pozdrawiam - Jurek

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.