symon5 Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Nie załapałem ,rura z kolankiem na lewej stronie jest ciężarem dla zrównoważenia momentu i dzięki temu wklejamy mniej ołowiu .A z prawej jakby go powiększała ,czyli na lewą burtę trzeba by jeszcze więcej ołowiu . Jak pamiętam na burtę gdy pływałem na CMB 90 na dzień dobry wklejałem 300 gr ołowiu a obecnie przy silniku CMB 27 EVO wklejam 400 gr . I w pływaniu patrzyłem czy starczy czy trzeba dołożyć Rasowe silniki do FSR mają wydech centralnie ,aczkolwiek są sporadyczne wyjątki .Była także Webra 60 Racing z centralnym wydechem i z 10 Webry to był najsilniejszy i najlepszy silnik , ale ja go nie miałem i nie znam wagi na lewą burtę . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 16 godzin temu, symon5 napisał: Nie załapałem ,rura z kolankiem na lewej stronie jest ciężarem dla zrównoważenia momentu i dzięki temu wklejamy mniej ołowiu .A z prawej jakby go powiększała ,czyli na lewą burtę trzeba by jeszcze więcej ołowiu . Jak pamiętam na burtę gdy pływałem na CMB 90 na dzień dobry wklejałem 300 gr ołowiu a obecnie przy silniku CMB 27 EVO wklejam 400 gr . I w pływaniu patrzyłem czy starczy czy trzeba dołożyć Rasowe silniki do FSR mają wydech centralnie ,aczkolwiek są sporadyczne wyjątki .Była także Webra 60 Racing z centralnym wydechem i z 10 Webry to był najsilniejszy i najlepszy silnik , ale ja go nie miałem i nie znam wagi na lewą burtę . Dzięki, o to mi właśnie chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi