Skocz do zawartości

Webra61, gaźnik, wydech


apollo130
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Nie załapałem ,rura z kolankiem na lewej stronie jest ciężarem dla zrównoważenia momentu i dzięki temu wklejamy mniej ołowiu .A z prawej jakby go powiększała ,czyli na lewą burtę trzeba by jeszcze więcej ołowiu . Jak pamiętam na burtę gdy pływałem na CMB 90 na dzień dobry wklejałem 300 gr ołowiu a obecnie przy silniku CMB 27 EVO wklejam 400 gr . I w pływaniu patrzyłem czy starczy czy trzeba dołożyć Rasowe silniki do FSR mają wydech centralnie ,aczkolwiek są sporadyczne wyjątki .Była także Webra  60 Racing z centralnym wydechem i z 10 Webry to był najsilniejszy i najlepszy silnik , ale ja go nie miałem i nie znam wagi na lewą burtę .

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, symon5 napisał:

 

Nie załapałem ,rura z kolankiem na lewej stronie jest ciężarem dla zrównoważenia momentu i dzięki temu wklejamy mniej ołowiu .A z prawej jakby go powiększała ,czyli na lewą burtę trzeba by jeszcze więcej ołowiu . Jak pamiętam na burtę gdy pływałem na CMB 90 na dzień dobry wklejałem 300 gr ołowiu a obecnie przy silniku CMB 27 EVO wklejam 400 gr . I w pływaniu patrzyłem czy starczy czy trzeba dołożyć Rasowe silniki do FSR mają wydech centralnie ,aczkolwiek są sporadyczne wyjątki .Była także Webra  60 Racing z centralnym wydechem i z 10 Webry to był najsilniejszy i najlepszy silnik , ale ja go nie miałem i nie znam wagi na lewą burtę .

Dzięki, o to mi właśnie chodziło :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.