Skocz do zawartości

GuEvAn-2200


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Przy rozpiętości 2,2 m waga wyniesie nieco ponad 8 kg. Niestety, nie udało się tego ułatwić?. W planach jest wykonanie innych skrzydeł, takich jak w EDGE i o rozpiętości 2,3 m.

I w ogóle samolot nie był jeszcze w powietrzu, a ja bym już pszerobił wiele rzeczy.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.12.2023 o 21:46, krasniybaron napisał:

Przy rozpiętości 2,2 m waga wyniesie nieco ponad 8 kg.

To chyba taka normalna waga, 8 kg to jeszcze nie ma dramatu szczególnie że silnik który zamontowałeś  poradzi sobie z większą wagą niż 8KG, używałem tego silnika w modelu 9KG i ciągnął jak dziki (przynajmniej jak było zimno bo w upały to stękał i nie radził sobie).

No to pochwal sie co byś zmienił , bo piszesz że jeszcze nie latałeś a coś byś miał chęć pozmieniać.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, enter1978 napisał:

co byś zmienił

Przede wszystkim zrobiłbym skrzydła trochę większy, jak na taką wagę wydaje mi się trochę za mały, ale niebo pokaże. Ster kierunku również wydaje się teraz mała. Serwo statecznika poziomowego może być ukryte wewnątrz, w samym stateczniku. Domek silnika można skrócić o 1 cm. Tunel może być całkowicie zamknięty.

 I w ogóle drugi raz byłby lepszy niż pierwszy, każdy przez to przechodzi.

10 godzin temu, enter1978 napisał:

8 kg to jeszcze nie ma dramatu szczególnie że silnik który zamontowałeś  poradzi sobie z większą wagą niż 8KG

Wiem?

http://youtu.be/MCkhM-q_rWQ?si=XIk-X7J8N-SvUCOx

Tę był 8,8kg z paliwem. rozpiętość 2.3m. Śmigło chińskie xyz24*10th najlepsze dla niego było.

Tę samolot był super zajiebistyj. Dla tego chćiał zrobić coś podobnego ale lżejszego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, krasniybaron napisał:

Tę był 8,8kg z paliwem. rozpiętość 2.3m. Śmigło chińskie xyz24*10th najlepsze dla niego było.

Tę samolot był super zajiebistyj. Dla tego chćiał zrobić coś podobnego ale lżejszego 

A to nie ten sam silnik napędza model 2,3m z filmu, który zamontowałeś w zbudowanym modelu? w 1:49 tak nie za bardzo sobie radzi z odejściem z zawisu. Ja mam model 2,34 z silnikiem gp-61 i była ta sama historia , niby wisiał na śmigle ale odejście to mu ślamazarnie szło , tu jakiś film gdzie w 0:31 widać jak ten silnik ciągnie model o wadze 9kg ,co tu dużo mówić  no nie radzi sobie.

   

Ale zdjąć wagę w takim modelu nie ma na czym , zmniejszając skalę zmniejsza się powierzchnia i jak się  nie obrócę to dupa z tyłu.

Czym mniejszy model tym gorzej lata , nawet jak się ma dobrze latający model 2,2m to po przesiadce na większy np 2,4m od razu widać że większy może więcej i jest lepszym modelem, a przesiadając się z modelu 2,4m na model 2,7m zaraz się okazuje że ten 2,4m nie lata tak rewelacyjnie , niby lata fajnie ale model 2,7m jest o wiele lepszym modelem.

I tak się brnie w koszta od których włosy na głowie stają dęba, ale co się wybawimy to nasze?.

A mając fajnie latający model 2,3m postanowiłeś coś w nim zmienić i zmieniłeś skalę, a nie myślałeś o tym aby zmienić skalę ale w drugą stronę?   zbudować nie mniejszy a większy model? Większy model sam w sobie rozwiąże praktycznie wszystkie niedogodności i problemy mniejszego modelu, i paradoksalnie stworzy nowe problemy dotąd nieznane ?                                                                     

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, enter1978 napisał:

A to nie ten sam silnik napędza model 2,3m z filmu, który zamontowałeś w zbudowanym modelu?

Tak, ten sam

4 godziny temu, enter1978 napisał:

co tu dużo mówić  no nie radzi sobie.

No, wiem do tych modele potrzebują śilniki 70-80cc pszykładowo GP76, ale niestety mnie nie stać na taki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, enter1978 napisał:

Czym mniejszy model tym gorzej lata , nawet jak się ma dobrze latający model 2,2m to po przesiadce na większy np 2,4m od razu widać że większy może więcej

Dotyczy tylko IMAC, bo jeżeli latasz 3d to jest zupełnie odwrotnie. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, krasniybaron napisał:

No, wiem do tych modele potrzebują śilniki 70-80cc pszykładowo GP78, ale niestety mnie nie stać na taki

Mam to samo, mam model ale silnik odsprzedałem bo to nie do tego modelu silnik był. Model czeka na lepsze czasy , GP-76 obecnie nieosiągalny , może bym podołał kupić RCGF 70Cccm, ale został bym bez pieniędzy po zakupie silnika, a mam czym latać, wiosną będę miał dwa modele do dyspozycji , 2,2m i 2,7mto wystarczy , a trzeba mieć parę groszy przy dupie wiosną bo wyskoczy nagły wydatek i będzie po lataniu , więc extra 91" musi poczekać na lepsze czasy gdy będe mógł kupić do niej silnik , ale nie będzie to na przyszły sezon.

 

23 minuty temu, diabolo napisał:

Dotyczy tylko IMAC, bo jeżeli latasz 3d to jest zupełnie odwrotnie.

Ja to nie latam Imac , 3D też bym tego nie nazwał , takie latanie nie to pies nie wydra, za to dobrze się bawię.

Co mam na myśli mówiąc że duży lata lepiej to ciężko mi określić , po prostu duży model jest stabilny i taki spokojny a jednocześnie zwrotny i tak jak by więcej wybacza, np lądowanie harierem  na odcinku kilku kroków wykonam każdym z moich modeli , ale gładko posadzę tylko extrę 2,7m, niby najcięższy a siada na ziemi łagodnie i prowadzi się dokładnie za ręką. Inne modele robią to byle jak, czy może lepiej powiem że  ja sobie z nimi radzę byle jak , no nie licze krzyżaka bo to co innego ten to do ręki przylatuje.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.