Szymonwwl Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia Udało mi się okazyjnie kupić w wyniku wymiany ten oto silnik. Trochę pozmieniały mi się plany i jest mi już nie potrzebny. Nówka z dokumentami, ile realnie jest on warty na polskim rynku? Za wszelkie pomocne podpowiedzi z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia Wymontowany z modelu, dla mnie 2,5kpln , dla mojej żony 0 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymonwwl Opublikowano 24 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia Nie nie wymontowany z modelu, napisałem dokładnie że fabrycznie nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 26 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Pytasz o cenę silnika, a sam go już wystawiłeś z ceną https://allegrolokalnie.pl/oferta/silnik-benzynowy-mvvs-152no-no3011np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 26 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Towar jest tyle wart ile zapłaci za niego kupiec... BTW - co to za bełkot??? Opis z aukcji buahaha "Numer przedmiotu 3011NP - w zestawie gaźnik, zapłon, świece + kluczyk i olej 250ml Przemieszczenie 152 cm3 Otwór / Skok 48 / 42 mm Waga bez zapłonu 3380 gr Zapłon ICU-B elektroniczny, mikroprocesorowy, automatyczne sterowanie ssaniem Waga zapłonu 210 gr Gaźnik Walbro Zalecane rekwizyty 30“x12“ , 30“x13“ EVO , 30“x13“ EVO LF Więcej informacji MVVS 152NP to dwucylindrowy silnik z dolnym wlotem sterowanym zaworem kontaktronowym zapewniającym równomierne ładowanie cylindrów. Układ wydechowy jest zorientowany pod silnikiem. Skrzynia korbowa wykonana jest z pręta, frezowana CNC. Wał korbowy osadzony jest na dwóch łożyskach kulkowych i jednym łożysku igiełkowym. Korbowód posiada oba otwory wyposażone w łożyska igiełkowe INA. Tłoki wykonane są z kompozycji aluminiowej o wysokiej zawartości krzemu. Tłoki pokryte są specjalną powłoką ślizgową, która wymusza docieranie silnika i wydłuża jego żywotność. Cylindry z kompozycji aluminiowej mają powierzchnię roboczą pokrytą NIKASILEM. Silnik zapewnia płynną pracę, łatwy rozruch i płaską krzywą momentu obrotowego. Nadaje się do wszystkich rodzajów modeli." Czyli do halowych również??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 20 minut temu, Paweł Prauss napisał: BTW - co to za bełkot??? ? Pewnie bezkrytycznie wrzucil tlumaczenie z Niemieckiego (instrukcja po niemiecku jest) za pomoca Google i stad te bzdury. Silnik moze nie uzywany, ale z drugiej reki, a wiec juz nie moze byc uwazany za nowy - jak nie ma rachunku kupna, to i bez gwarancji. A facet ceni sobie za ten silnik niewiele mniej, anizeli handlarze w Niemczech. ? https://www.engelmt.de/mt2sale-_-remaining-stock/mvvs-152-irs-rcexl-gasoline-engine-152-ccm U nas istnieje taka niepisana, zgrubna regula dla sprzedazy z drugiej reki artykulow w stanie nieuzywanym bez rachunku zakupu i gwarancji - jako podstawa do pertraktacji mniej wiecej polowa ceny zakupu nowego. Wyjatek stanowia artykuly typowo kolekcjonerskie, bardzo rzadkie i skrajnie trudno dostepne, ale do takich ow MVVS raczej nie nalezy. Mysle, ze podana przez Witolda cena wcale nie odbiega mocno od rynkowych realiow. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d9Jacek Opublikowano 26 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2 godziny temu, Paweł Prauss napisał: co to za bełkot? z bardzo kiepskiego translatora( tłumacza) internetowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 26 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Dla mnie to próba kryptosprzedaży-bez dostępu do giełdy dlatego temat zamykam . 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi