Szymonwwl Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia Udało mi się okazyjnie kupić w wyniku wymiany ten oto silnik. Trochę pozmieniały mi się plany i jest mi już nie potrzebny. Nówka z dokumentami, ile realnie jest on warty na polskim rynku? Za wszelkie pomocne podpowiedzi z góry dziękuje
witold_pi Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia Wymontowany z modelu, dla mnie 2,5kpln , dla mojej żony 0 pln
Szymonwwl Opublikowano 24 Kwietnia Autor Opublikowano 24 Kwietnia Nie nie wymontowany z modelu, napisałem dokładnie że fabrycznie nowy
robas69 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia Pytasz o cenę silnika, a sam go już wystawiłeś z ceną https://allegrolokalnie.pl/oferta/silnik-benzynowy-mvvs-152no-no3011np
Paweł Prauss Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia Towar jest tyle wart ile zapłaci za niego kupiec... BTW - co to za bełkot??? Opis z aukcji buahaha "Numer przedmiotu 3011NP - w zestawie gaźnik, zapłon, świece + kluczyk i olej 250ml Przemieszczenie 152 cm3 Otwór / Skok 48 / 42 mm Waga bez zapłonu 3380 gr Zapłon ICU-B elektroniczny, mikroprocesorowy, automatyczne sterowanie ssaniem Waga zapłonu 210 gr Gaźnik Walbro Zalecane rekwizyty 30“x12“ , 30“x13“ EVO , 30“x13“ EVO LF Więcej informacji MVVS 152NP to dwucylindrowy silnik z dolnym wlotem sterowanym zaworem kontaktronowym zapewniającym równomierne ładowanie cylindrów. Układ wydechowy jest zorientowany pod silnikiem. Skrzynia korbowa wykonana jest z pręta, frezowana CNC. Wał korbowy osadzony jest na dwóch łożyskach kulkowych i jednym łożysku igiełkowym. Korbowód posiada oba otwory wyposażone w łożyska igiełkowe INA. Tłoki wykonane są z kompozycji aluminiowej o wysokiej zawartości krzemu. Tłoki pokryte są specjalną powłoką ślizgową, która wymusza docieranie silnika i wydłuża jego żywotność. Cylindry z kompozycji aluminiowej mają powierzchnię roboczą pokrytą NIKASILEM. Silnik zapewnia płynną pracę, łatwy rozruch i płaską krzywą momentu obrotowego. Nadaje się do wszystkich rodzajów modeli." Czyli do halowych również???
Gość Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia 20 minut temu, Paweł Prauss napisał: BTW - co to za bełkot??? ? Pewnie bezkrytycznie wrzucil tlumaczenie z Niemieckiego (instrukcja po niemiecku jest) za pomoca Google i stad te bzdury. Silnik moze nie uzywany, ale z drugiej reki, a wiec juz nie moze byc uwazany za nowy - jak nie ma rachunku kupna, to i bez gwarancji. A facet ceni sobie za ten silnik niewiele mniej, anizeli handlarze w Niemczech. ? https://www.engelmt.de/mt2sale-_-remaining-stock/mvvs-152-irs-rcexl-gasoline-engine-152-ccm U nas istnieje taka niepisana, zgrubna regula dla sprzedazy z drugiej reki artykulow w stanie nieuzywanym bez rachunku zakupu i gwarancji - jako podstawa do pertraktacji mniej wiecej polowa ceny zakupu nowego. Wyjatek stanowia artykuly typowo kolekcjonerskie, bardzo rzadkie i skrajnie trudno dostepne, ale do takich ow MVVS raczej nie nalezy. Mysle, ze podana przez Witolda cena wcale nie odbiega mocno od rynkowych realiow. ?
d9Jacek Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia 2 godziny temu, Paweł Prauss napisał: co to za bełkot? z bardzo kiepskiego translatora( tłumacza) internetowego
Shock Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia Dla mnie to próba kryptosprzedaży-bez dostępu do giełdy dlatego temat zamykam . 4
Rekomendowane odpowiedzi