Skocz do zawartości

nakretka 0s max 15


Mateusz17bl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Ma może ktoś dostęp do nakrętek do takiego silniczka lub mógł by mi dorobić ze dwie sztuki, był bym bardzo wdzięczny za pomoc bo silnik leży już około 4 lat jeszcze dobrze nie dotarty

dsc00062b.jpg

 

dsc00063v.jpg

 

dsc00067b.jpg

 

gwint jest tam M5,5 a skok gwintu 0,8 nie wiem jaki to jest dokładnie ale przymieżałem gwint do najzwyklejszej śruby m5 to jest taki sam tylko ze 5,5

Gość Anonymous
Opublikowano

No Osy są wogóle kiepskowymiarowe jeśli chodzi o cześci zamienne. Do mocowania tłumika w moim OS MAX La 10 są śruby 2,6 mm... I mi je nastik sprowadza, chyba z Japonii, na moje specjalne zamówienie... W sklepach niedostępne. I będzie za jakieś 2 miesiące, a już czekam bez mała miesiąc... :(

Opublikowano

Ten z linku to nowszy osmax taki jak na ostatnim zdjęciu i do niego pasuje zwykła nakrętka m5 :)

a nakrętki poszukuje do tego starszego silnika z pierwszych fotek i on ma m5,5 gdy wały obydwu silników przyłożyłem do siebie to nawet na oko widać ze ten starszy ma grubszy wał.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam

dawno tutaj na forum nie zaglądałem :ble: ostanio mniej czasu poświęcam na modelarstwo przeniosłem się raczej na dopieszczanie mojego golfa jedynki :lol:http://img268.imageshack.us/img268/5568/309b.jpg

co nie oznacza ze porzuciłem modelarstwo często zachodzę do modelarni zobaczyć co robi młoda brać :D nakrętki nie mam jeszcze dostałem wiadomość na pw od kolegi Greg5001 ze kupił taki gwintownik 7/32-32 do tych nakrętek i może mi odsprzedać parę sztuk gotowych nakrętek z duralu.Teraz moje pytanie dural jest dobrym materiałem na takie nakrętki?

Opublikowano

Myślę, że raczej powinna to być stal. Może nie jakaś bardzo twarda, bo trudno byłoby nagwintować, ale zwykłe żelazo. Dural też może być, ale pod warunkiem, że nakrętka będzie dłuższa. Jeżeli ktoś ma taka możliwość - można wykonać tzw. kołpak dociskowy. Wtedy nie będzie trzeba już dawać podkładki.

Gość Anonymous
Opublikowano

Daje radę, dural stosowany dość często jako rozwiązanie fabryczne....np.: KMD, MK-16, Webra, OS....itp.

Opublikowano

Jerzy, używałem dokładnie takiego kołpaka do OS 15CV-A. Silnika się już pozbyłem, bo nie byłem z niego zadowolony, ale kołpak zostawiłem. Gdy mi się wykończy mój 15FP, chcę kupić 15LA i do niego tego kołpaka używać. Do 15FP, którym obecnie latam używam od lat podobnego kołpaka, tyle że oryginalnego OS z gwintem, o którym tu dyskutujemy. Dodam jeszcze, że kiedyś miałem silnik MP Jet 1cm i latałem z kołpakiem wykonanym ze zwykłego aluminium przez rzemieślnika. Żaden z tych kołpaków nie wykazał słabości pomimo wielokrotnego zakręcania, oraz zdarzających się złamań śmigieł przy lądowaniu na trawie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.