Skocz do zawartości

Zbuduj maleńki silnik samolotu od podstaw


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Zwróćcie Koledzy uwagę, że tokarka to nie jakaś wypasiona przemysłowa maszyna. To udowadnia, że przy pewnym zasobie wiedzy i samozaparcia nawet na całkowicie amatorskich można wiele zrobić...

Opublikowano
  W dniu 30.06.2024 o 10:05, RomanJ4 napisał:

 

Zwróćcie Koledzy uwagę, że tokarka to nie jakaś wypasiona przemysłowa maszyna. To udowadnia, że przy pewnym zasobie wiedzy i samozaparcia nawet na całkowicie amatorskich można wiele zrobić...

Rozwiń  

Coś mu ten silniczek za bardzo pracować nie chce, błąd krytyczny - nie wkłada się przeciwtłoka od góry cylindra...po takim zabiegu cylinder to śmieć...

Ewidentnie skopane jest zasilanie mieszanką, kształt igły uniemożliwia jakąkolwiek regulację, a wklejenie gaźnika jest możliwe ale nie takim środkiem jakiego użył autor filmu.

Cała reszta wykonana dość poprawnie, nie pochwalił się jednak w jaki sposób docierał cylinder.

  W dniu 30.06.2024 o 21:04, Marek_Spy napisał:

To się da zrobić tylko kwestia pasowań tłok cylinder

Rozwiń  

Oj nie tylko, wał w karterze oraz korbowód na czopie i sworzniu też wymagają szczególnej uwagi oraz dochowania odpowiedniej chropowatości powierzchni, że o tolerancjach pasowań nie wspomnę.

Opublikowano
  W dniu 1.07.2024 o 05:03, Paweł Prauss napisał:

Coś mu ten silniczek za bardzo pracować nie chce, błąd krytyczny - nie wkłada się przeciwtłoka od góry cylindra...po takim zabiegu cylinder to śmieć...

Ewidentnie skopane jest zasilanie mieszanką, kształt igły uniemożliwia jakąkolwiek regulację, a wklejenie gaźnika jest możliwe ale nie takim środkiem jakiego użył autor filmu.

Cała reszta wykonana dość poprawnie, nie pochwalił się jednak w jaki sposób docierał cylinder.

Oj nie tylko, wał w karterze oraz korbowód na czopie i sworzniu też wymagają szczególnej uwagi oraz dochowania odpowiedniej chropowatości powierzchni, że o tolerancjach pasowań nie wspomnę.

Rozwiń  

A owszem robił wszystko na oko bo np. cylinder powinie zwężać się ku górze, powierzchnie tłoka i cylindra powinny być polerowane a potem pasowane itp

Opublikowano
  W dniu 1.07.2024 o 14:08, Marek_Spy napisał:

A owszem robił wszystko na oko bo np. cylinder powinie zwężać się ku górze, powierzchnie tłoka i cylindra powinny być polerowane a potem pasowane itp

Rozwiń  

Na oko to jeden chłop umarł w szpitalu i bardzo się przy tym męczył…

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.