Skocz do zawartości

IV Mistrzostwa Polski ESA Brzeziny 17-18.08.2024


TBaki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Ruszamy z zapisami na IV Mistrzostwa Polski ESA Brzeziny
Termin: 17-18.08.2024
Liczba dni: 2
Zgłoszenia najlepiej email: tomaszbakalarz75@gmail.com 
(tel. 512206995)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Aktualna lista zapisanych. Panowie czas biegnie zapisywać się!

 

 

L.p. Imię  Nazwisko
1 Tomasz Bakalarz
2 Stefan Paszkiewicz
3 Andrzej  Spólnik
4 Kamil Gontarczyk
5 Zbigniew Bzdęga
6 Marcin  Wilczyński
7 Piotr  Eciak
8 Robert  Jaroszek
9 Andrzej  Toczewski
10 Wojciech  Krajnik
11 Dariusz  Stężalski
12 Piotr  Berus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harmonogram zawodów wygląda następująco:
17.08 (sobota)
9.00 – 10.00 – rejestracja zawodników
10.00 – 14.00 – Rundy ESA (ww1 i ww2), FPV
14.00 – 15.00 – Przerwa na posiłek
15.00 – 17.00 – Rundy ESA (ww1 i ww2), FPV
17.00 – dokąd warunki pozwolą - Latamy czym się da, forma piknikowa (zabierajcie inne modele nie tylko ESA, ta łąka ma ogromny potencjał do latania)

Nocleg na lotnisku tak więc proszę brać namioty, śpiwory, etc.
Jakiś grill na wieczór tez sie zorganizuje 

18.08 (niedziela)
10.00 – 14.00 – Rundy ESA (ww1 i ww2), FPV
14.00 – 15.00 – Przerwa na posiłek
15.00 – 17.00 – Finały i zakończenie zawodów

 

Aktualizacja listy zawodników

 

L.p.    Imię     Nazwisko
1    Tomasz    Bakalarz
2    Stefan    Paszkiewicz
3    Andrzej     Spólnik
4    Kamil    Gontarczyk
5    Zbigniew    Bzdęga
6    Marcin     Wilczyński
7    Piotr     Eciak
8    Robert     Jaroszek
9    Andrzej     Toczewski
10    Wojciech     Krajnik
11    Dariusz     Stężalski
12    Piotr     Berus
13    Wiktor    Welon
14    Oskar    Buła
15    Andrzej     Błoch
16    Oskar    Nowacki
17    Tomasz    Śmigielski
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna aktualizacja listy zgłoszonych. 

 

1 Tomasz Bakalarz
2 Stefan Paszkiewicz
3 Andrzej  Spólnik
4 Kamil Gontarczyk
5 Zbigniew Bzdęga
6 Marcin  Wilczyński
7 Piotr  Eciak
8 Robert  Jaroszek
9 Andrzej  Toczewski
10 Wojciech  Krajnik
11 Dariusz  Stężalski
12 Piotr  Berus
13 Wiktor Welon
14 Oskar Buła
15 Andrzej  Błoch
16 Oskar Nowacki
17 Tomasz Śmigielski
18 Piotr  Jackowski
19 Łukasz Węgrzyn
20 Grzegorz  Bielecki
21 Michał Nowacki
22 Andrii Zadumin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktualizacja listy:

 

L.p.    Imię     Nazwisko
1    Tomasz    Bakalarz
2    Stefan    Paszkiewicz
3    Andrzej     Spólnik
4    Kamil    Gontarczyk
5    Zbigniew    Bzdęga
6    Marcin     Wilczyński
7    Piotr     Eciak
8    Robert     Jaroszek
9    Andrzej     Toczewski
10    Wojciech     Krajnik
11    Dariusz     Stężalski
12    Piotr     Berus
13    Wiktor    Welon
14    Oskar    Buła
15    Andrzej     Błoch
16    Oskar    Nowacki
17    Tomasz    Śmigielski
18    Piotr     Jackowski
19    Łukasz    Węgrzyn
20    Grzegorz     Bielecki
21    Michał    Nowacki
22    Andrii    Zadumin
23    Tomasz    Grzybowski
24    Zygmunt    Kraszewski
25    Jarosław     Janus
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja listy:

 

L.p. Imię  Nazwisko
1 Tomasz Bakalarz
2 Stefan Paszkiewicz
3 Andrzej  Spólnik
4 Kamil Gontarczyk
5 Zbigniew Bzdęga
6 Marcin  Wilczyński
7 Piotr  Eciak
8 Robert  Jaroszek
9 Andrzej  Toczewski
10 Wojciech  Krajnik
11 Dariusz  Stężalski
12 Piotr  Berus
13 Wiktor Welon
14 Oskar Buła
15 Andrzej  Błoch
16 Oskar Nowacki
17 Tomasz Śmigielski
18 Piotr  Jackowski
19 Łukasz Węgrzyn
20 Grzegorz  Bielecki
21 Michał Nowacki
22 Andrii Zadumin
23 Tomasz Grzybowski
24 Zygmunt Kraszewski
25 Jarosław  Janus
26 Marek Betka
27 Adam Malinowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się, że dopisała pogoda i zawodnicy. Tak długiej listy startowej już dawno nie było 👍

 

Jak widzę na zdjęciu powyżej, ww1 sypie się na całego :(

Idea zwiększenia wymiaru do 1m rozpiętości celem zwolnienia modeli i zmniejszenia urazowości w kolizji przestała już działać. Temat do przemyślenia dla NC1 - może trzeba pomyśleć na przełomie roku o ograniczeniu KV albo rozmiaru śmigła aby zmniejszyć dynamikę lotu ww1.  Modele ESA/EPA miały w swoim założeniu dawać frajdę z walki powietrznej bez konieczności żmudnych napraw a tak wyglądający model ww1 wymaga sporo pracy aby go przywrócić do latania.

 

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, mirolek napisał:

Ciesze się, że dopisała pogoda i zawodnicy. Tak długiej listy startowej już dawno nie było 👍

 

Jak widzę na zdjęciu powyżej, ww1 sypie się na całego :(

Idea zwiększenia wymiaru do 1m rozpiętości celem zwolnienia modeli i zmniejszenia urazowości w kolizji przestała już działać. Temat do przemyślenia dla NC1 - może trzeba pomyśleć na przełomie roku o ograniczeniu KV albo rozmiaru śmigła aby zmniejszyć dynamikę lotu ww1.  Modele ESA/EPA miały w swoim założeniu dawać frajdę z walki powietrznej bez konieczności żmudnych napraw a tak wyglądający model ww1 wymaga sporo pracy aby go przywrócić do latania.

 

ms

3x podczas rund było starcie z innym modelem w powietrzy udało się wylądować po gwizdku lecz w finale totalna masakra. Nie mam co narzekać w  końcu mój debiut ww1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mirolek napisał:

Ciesze się, że dopisała pogoda i zawodnicy. Tak długiej listy startowej już dawno nie było 👍

 

Jak widzę na zdjęciu powyżej, ww1 sypie się na całego :(

Idea zwiększenia wymiaru do 1m rozpiętości celem zwolnienia modeli i zmniejszenia urazowości w kolizji przestała już działać. Temat do przemyślenia dla NC1 - może trzeba pomyśleć na przełomie roku o ograniczeniu KV albo rozmiaru śmigła aby zmniejszyć dynamikę lotu ww1.  Modele ESA/EPA miały w swoim założeniu dawać frajdę z walki powietrznej bez konieczności żmudnych napraw a tak wyglądający model ww1 wymaga sporo pracy aby go przywrócić do latania.

 

ms

Mirolek spokojnie. To taka dyscyplina że nie można uniknać kolizji. Ryzyko jest rozwałki wpisane w tą kategorie. Jak zaczniemy kombinować z ograniczeniami do w końcu dojdziemy do tego że modele będziemy trzymać w gablotach i oceniać statycznie. Po to modele sa niedrogie i budowane z pianki żeby łatwo naprawic i  nie było żal a przy totalnej rozwałce.

To sa walki powietrzne a nie makiety F4. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

To sa walki powietrzne a nie makiety F4. 

Nie mam z tym problemu 😁

Chodzi jedynie o skale zniszczeń. Bylem inicjatorem zwiększenia wielkości modeli ww1 do 1m i wydłużenia czasu walki do 7 minut. Po tej zmianie regulaminu, modele ww1 w kolizji nie doznawały takich uszkodzeń jak obserwuję to przez dwa ostatnie lata.

Mocniejsze pakiety, mocne silniki i w kolizji łamią się oba płaty. Wiadomo, że wszystko można naprawić... tylko po co, może lepiej zwolnic te modele. Obecnie ww1 lata prawie tak samo szybko jak ww2, dlatego taka skala uszkodzeń.

 

ms

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, mirolek napisał:

Nie mam z tym problemu 😁

Chodzi jedynie o skale zniszczeń. Bylem inicjatorem zwiększenia wielkości modeli ww1 do 1m i wydłużenia czasu walki do 7 minut. Po tej zmianie regulaminu, modele ww1 w kolizji nie doznawały takich uszkodzeń jak obserwuję to przez dwa ostatnie lata.

Mocniejsze pakiety, mocne silniki i w kolizji łamią się oba płaty. Wiadomo, że wszystko można naprawić... tylko po co, może lepiej zwolnic te modele. Obecnie ww1 lata prawie tak samo szybko jak ww2, dlatego taka skala uszkodzeń.

 

ms

Osobiście latam na silniku 850KV latam dość wolno i 7min wytrzymuje bez problemu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.